Breslo, marketplace online de produse handmane, a lansat primul asistent virtual dedicat magazinelor online din Romania. Zoe trimite informatii clientului dupa finalizarea comenzii, tine deschis canalul de comunicare intre vanzator si client si poate cere feedback cumparatorilor.

“Ne-am dat seama ca se anuleaza foarte comenzi pentru ca mesajele ajungeau pe email, intrau in spam, se pierdea comunicarea. Ne-am gandit pe ce canal putem sa ne ducem. SMS-ul din pacate e scump si e perceput ca invaziv, iar interactiunea cu clientul este mai grea. Am ales Messenger, unde aveam deja experienta pentru ca am mai dezvoltat anul trecut un chatbot pe zona de securitate”, a declarat Luigi Meclea, fondator si CTO Breslo.

Zoe a fost lansat pe 8 martie, iar rezultatele din mai putin de 3 saptamani arata ca din totalul clientilor care au comandat 30% folosesc Zoe, 90% au acordat un feedback si au fost 0 comenzi anulate.

Ce urmeaza pentru Zoe?

Fondatorul Breslo intentioneaza sa integreze asistenul virtual in alte platforme online si sa ii dezvolte functionalitati noi.

“Vrem sa deschidem tehnologia si pentru alte magazine online, credem ca per total este un lucru minor, dar are o contributie la tot ecosistemul de ecommerce, vrem sa ne integram cu curieri, procesatori de plati, programe de contabilitate si vrem sa venim cu noi functionalitati. Zoe momentan stie sa raspunda la intrebari precum ultima comanda, in ce status e, trimite un mesaj si acorda un feeback. Deci cumva nu e foarte inteligenta in momentul acesta, dar vrem sa mergem in zona de cross sales si up sales, sa putem sa o invatam pe Zoe sa poate sa recomande produse complementare, daca mi-am luat o pereche de cercei, sa-mi recomande si o bratara, sa stie sa faca onboarding, pentru ca ea in momentul de fata lucreaza post comanda, nu stie sa interactioneze cu omul, sa poate sa faca si marketing, sa trimita coduri de discount. Vrem sa ajungem in punctul in care pentru utilizatorii noi care nu au un cont pe Breslo sa nu ii mai punem sa-si completeze adresa de livrare, sa ii lasam sa-si faca comanda, dupa care Zoe sa rezolve”, spune Luigi.

Fondatorul Breslo intentioneaza sa implementeze Zoe in mod gratuit pentru un volum rezonabil de tranzactii. “Exista totusi un cost de infrastructura pe care putem sa il acoperim pana intr-un punct. Nu am evaluat foarte bine, dar vrem sa deschidem tehnologia pentru toti, sa fie gratuita pentru magazinele din Romania”.

Partenerii ecomTEAM 2019 sunt FAN Courier, VTEX, Custom Soft, Gun Media, eMAG Marketplace, DWF, PayU, iar sponsorii sunt Upswing, Breslo, Valoris.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri