Dumitrascu a fost marketing manager la PepsiCo, facand pasul recent in afara “vietii de corporatie” si intrand intr-un mediu mult mai antreprenorial – echipa mai mica, mai dinamica, axata pe crestere verticala. “Provocarile pe 2018 vor fi intrarea mult mai puternica pe zona de mobile a Breslo.ro – aplicatii, user friendliness. Am depasit de mult 50% trafic din mobile si este foarte necesara aceasta miscare”, considera Andrei.

Andrei Dumitrascu va fi prezent la ecomTEAM 2018, urmand sa ofere informatii privind dezvoltarea unui marketplace, provocari si dezvoltare la nivel de business. Nu rata evenimentul din 28-29 martie, la Brasov!

Breslo a ajuns la circa 200.000 de selleri pe platforma; rata de conversie este similara cu cea a unui magazin traditional - exceptand in perioada campaniilor speciale cand ratele de conversie ating si 3-4%. "Categoria care a crescut foarte mult este cea de beauty, de ingrijire si infrumusetare, este o evolutie double digit", spune Andrei.

Reinfiintarea zonelor de arte populare, a "scolilor hand made" reprezinta, de asemenea, o prioritate (si pasiune de altfel) a CEO-ului Breslo.ro. "Acestea au disparut in anii '90 si acest lucru, din pacate, se vede. Ar fi foarte important si sunt convins ca si legislativ s-ar putea sprijini industria", puncteaza el.

Afla din interviul video detalii despre strategia Breslo.ro, provocarile pe care le va intampina Andrei Dumitrascu, dar si ce ar modifica la nivel legislativ pentru ca industria sa functioneze mai bine.

Radu Craciun: Presiunea...
Citeste si: Discutiile despre Pilonul II au trezit multi romani la realitate