eMAG extinde programul de dezvoltare accelerata a tinerelor talente, Future 25, in afara companiei. In premiera, 5 dintre cele 25 de locuri sunt destinate pentru tineri care nu sunt angajati in echipa eMAG, iar acestea vin cu sansa de a accesa 5 dintre cele mai ravnite joburi din ecommerce. La finalul primului an, participantii vor fi recompensati cu o excursie in San Francisco si vor descoperi noi perspective de business de la comunitatea de antreprenori din Silicon Valley.

„Tinerii integreaza informatia din jur cu usurinta, o filtreaza prin experienta si valorile lor si apoi inoveaza, intr-un proces continuu de invatare si creatie. Ne place sa lucram cu mintile curioase ale oamenilor talentati, dornici sa se dezvolte, iar programul Future25 le ofera participantilor contextul ideal, atat practic cat si teoretic, de care au nevoie pentru a creste accelerat. Anul acesta am rezervat 5 pozitii pentru tineri cu potential care nu sunt inca in echipa noastra, stiind ca noua generatie are toate abilitatile potrivite pentru industria de ecommerce, care isi continua ritmul alert de dezvoltare,” a declarat Delia Sofonea, People Director eMAG.

Program de dezvoltare accelerata

Future25 dureaza doi ani si a fost creat cu scopul de a identifica tineri care au potential sa devina lideri in industria de ecommerce si de a crea contextul potrivit pentru a-i ajuta sa se dezvolte din punct de vedere profesional. Valoarea investitiei in prima editie a acestui program a fost de 200.000 de euro.

Cei 25 de tineri selectati si inclusi in program vor fi provocati constant sa isi depaseasca limitele si vor fi incurajati sa isi dezvolte o gama variata de soft skills, cum ar fi gandirea critica si abilitatea de a-si sustine propriile idei, abilitatea de a lucra in echipa, capacitatea de a inova si de a rezolva probleme. Aceste competente vor fi dezvoltate progresiv de-a lungul celor doi ani, cu ajutorul unui mix unic de initiative de invatare: bootcamp (intalniri si discutii cu antreprenori din diferite domenii), mentoring (cu managerii din companie) si buddying (cu absolventii din prima generatie a programului Future25), program de dezvoltare (workshopuri si cursuri online de finance for non finance, business simulations, impactful presentations, process improvement), Arena ( etapa de prezentare proiecte cu impact in diferite zone din business in fata board-ului eMAG), vizita in San Francisco, pentru a descoperi noi modele de business alaturi de antreprenorii din Silicon Valley. In cel de-al doilea an, cei 25 de tineri vor intra intr-un program de MBA de tip fast track unde vor aprofunda cunostintele de management.

Cine poate fi selectat pentru Future25?

Cei care doresc sa isi dezvolte abilitatile de leadership in cadrul echipei eMAG se pot inscrie online in perioada 12 iunie-1 iulie 2018. Toti candidatii, atat angajatii eMAG, cat si candidatii din afara companiei, intra intr-un proces extins de selectie, care cuprinde mai multe etape, special create pentru a-i identifica pe cei care au potential. In prima etapa, candidatii raspund la o serie de intrebari care au rolul de a le testa motivatia, capacitatea de analiza, abilitatea de planificare si creativitatea. In urmatoarea etapa, sustin un test care evalueaza nivelul de cunoastere a limbii engleze si gandirea critica, precum si un test de personalitate. In cea de-a treia etapa, candidatii trebuie sa pregateasca o prezentare individuala si sa o sustina in fata unui juriu format din managerii din eMAG, iar candidatii din afara companiei vor avea si un interviu cu viitorul lor manager. Cei care ajung in cea de-a patra etapa vor participa la un exercitiu de grup, care are rolul de a evidentia capacitatea de lucru in echipa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri