La polul opus, printre orasele in care se plateste cel mai putin cu cardul la livrare se numara Brasov, Craiova, Ploiesti, Drobeta-Turnu Severin si Petrosani, orase care insumeaza mai putin de 1%.

Serviciul mPOS poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atat pentru plata sumei ramburs, cat si pentru plata transportului coletului, si se adreseaza segmentelor B2B si B2C. Pana in prezent, peste 10% dintre clientii de business DPD Romania au ales acest serviciu. Procedura prin care acestia aleg sa ofere serviciul de plata cu cardul la livrare este simpla, prin completarea unei singure anexe, iar transferul de bani in cont se face in 24h.

„Preocuparea noastra constanta este sa oferim servicii moderne si flexibile atat pentru clientii magazinelor online, cat si pentru partenerii nostri. Piata de curierat actuala inseamna o interactiune mult mai puternica intre expeditor si destinatar, iar e-commerce-ul a fost factorul care a dezvoltat acest lucru. Prin echiparea curierilor nostri cu terminale mPOS de ultima generatie, clientii si partenerii nostri din toata tara pot beneficia de o experienta optimizata de plata. Multumim partenerilor care au promovat aceasta solutie de plata catre clientii finali si ne dorim ca in continuare sa ne sustina in acest demers”, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

Conform DPD Romania, industriile care raporteaza cea mai mare rata de utilizare a platii cu cardul la livrare sunt: IT, fashion, electrocasnice si home&deco, cel mai activ segment fiind B2C.

Datele companiei arata ca platile cu cardul la livrare prin serviciul mPOS sunt facute preponderent de persoane tinere, cu varsta cuprinsa intre 25 si 35 de ani, cu studii superioare si experienta in cumparaturile online.

Serviciul mPOS a lost lansat de DPD Romania in 2016, pentru inceput in Bucuresti. Pe parcursul anului 2017, acesta a fost extins la nivel national. In prezent, sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS, fiecare curier DPD Romania fiind dotat cu un astfel de dispozitiv.

Cate milioane de lei se vor...
Citeste si: Cate milioane de lei se vor tranzactiona prin Blugento in eCommerce