Comertul en-gros s-a mutat online. Cel putin asa arata o analiza a vanzarilor inregistrate pe platforma doraly.ro, primul markeplace cu preturi flexibile din Romania.

In perioada iunie-august a acestui an, 17% din numarul comenzilor din magazinul online au fost en-gros si au reprezentat 37% din totalul cifrei de vanzari al platformei digitale.

“Ne bucuram sa observam, de la o luna la alta, cum creste cererea de produse en-gros pe doraly.ro si ca astfel contribuim la evolutia obiceiurilor de consum online. Faptul ca, pe perioada verii, cel putin o treime din cifra de afaceri vine din wholesale se datoreaza faptului ca doraly.ro a fost perceput, inca de la lansarea platformei, ca un marketplace care vinde si en-gros, structurat pe un concept unic in care preturile pe bucata scad pe masura ce cantitatea comandata creste. In magazinul virtual am replicat practic ceea ce gasesc clientii pe rafturile magazinelor din Expo Market Doraly, un parc comercial recunoscut pentru comertul en-gros.”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Analiza vanzarilor doraly.ro arata ca majoritatea comenzilor en-gros au venit din Bucuresti – 16,8% din total, iar in tara, conceptul preturilor flexibile in functie de cantitatea comandata a fost cel mai bine primit in Timisoara si Valcea, judete care s-au remarcat cu peste 15% din totalul solicitarilor en-gros.

Decoratiunile pentru evenimente se vand cel mai bine en-gros

Produsele din categoria “casa si familie” sunt in topul preferintelor pe platforma doraly.ro. Cei mai multi clienti au preferat sa cumpere in cantitati mari decoratiuni pentru evenimente (nunti, botezuri, petreceri diverse). Comenzi en-gros s-au inregistrat insa si in randul accesoriilor de masa, a textilelor, a produselor sanitare si electrice, electrocasnice mici pentru casa, electronice si accesorii pentru masina si pentru automatizarea casei.

Cele mai multe comenzi mari pe marketplace in perioada verii au fost plasate de proprietarii de pensiuni si restaurante, care incep pregatirile si reamenajarile pentru sezonul de iarna, dar si cei care se ocupa de corporate catering si targuri food truck, care cumpara, in special, consumabile HORECA.

In luna august, platforma doraly.ro a comercializat o gama de aproximativ 40.000 de produse si isi propune sa depaseasca 100.000 pana la sfarsitul anului. Magazinul online cuprinde produse din categorii variate, de la articole pentru casa, iluminat si electrice, articole sanitare, birotica, bricolaj, produse pentru gradina, pana la articole pentru sport, scule si unelte, mobilier, dar si produse alimentare si bauturi.

Piata en-gros a parcului comercial Doraly a inregistrat cresteri sustinute pe parcursului anilor. Cifra de afaceri totala a firmelor care isi desfasoara activitatea in spatiile comerciale din Expo Market Doraly a insumat anul trecut peste 780 de milioane de euro, in crestere cu 8,5% fata de anul precedent. In 2016, cifra de afaceri s-a ridicat la 719 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 15% fata de 2015.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri