Otter.ro, vanzari in crestere cu 140% pe online

Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in online s-a inregistrat o crestere de 140%, cu vanzari in valoare de aproape 1 milion de euro (4,5 milioane de lei). La nivelul retelei de magazine fizice cresterea a fost de 27%. Ne-am bucurat sa le oferim clientilor nostri solutii complete pentru realizarea achizitiilor online, iar la nici o zi de la finalul campaniei de Black Friday avem aproximativ 95% dintre comenzi deja expediate, a declarat, pentru wall-street.ro, Cristi Movila, director online.

Online-ul acopera 20% din totalul comenzilor in cazul Otter.ro.

Varful de trafic pe toata durata campaniei a fost vineri la ora 9 am, iar media a fost de 15 ori mai mare decat in zilele obisnuite, fiind rezultatul unui intreg mix de campanii de comunicare online & offline. Ponderea traficului de pe dispozitivele mobile pe toate cele 4 site-uri a depasit 75%, iar tranzactiile s-au mentinut in jurul procentului de 70%.

Din ponderea comenzilor online, 60% au fost realizate de catre femei, iar 40% de catre barbati, iar orasele din care au provenit cele mai multe comenzi sunt Bucuresti, Cluj, Constanta, Brasov. 29% dintre vanzarile inregistrate in aceasta perioada vin din capitala si judetul Ilfov.

"Estimam ca la finalul anului 2018, online vom avea o crestere de 140% fata de anul 2017, cu vanzari in valoare de peste 4 milioane euro (20 milioane lei)".

Amazon.com, FT.com si...
Citeste si: Cele mai bune carti din 2018

Vegis.ro, crestere spectaculoasa pe mobile

Vegis.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de produse naturiste, , a inregistrat vanzari aproape duble fata de 2017 si cu 30% peste estimarile facute pentru Black Friday 2018. Cea mai spectaculoasa crestere s-a inregistrat la conversiile de pe mobil, unde comenzile s-au dublat, iar veniturile au crescut cu 123%.

Estimarile initiale pentru Black Friday 2018 au fost depasite cu mult inainte de inchiderea campaniei din acest an, per total cresterea fata de acestea fiind de 30%. Fata de 2017, cresterea numarului de comenzi este mult mai mare, de 65%, iar raportat la venituri Vegis.ro a inregistrat o crestere de 76% fata de perioada similara de anul trecut.

Cea mai mare comanda inregistrata a fost de 1.769 lei si contine 43 de produse. In primele 30 minute de la pornirea campaniei au fost epuizate ofertele cu 80% si 90% reducere. Printre cele mai cautate produse s-au numarat: Sare Roz de Himalaya, capsule de Magneziu cu vitamina B6, Vitamina C pentru copii.

Valoarea medie a comenzii a crescut de la 168 de lei in 2017, la 178 de lei in 2018. Rata de conversie a crescut spectaculos, cu 43%. Conversiile de pe mobil s-au dublat, iar valoarea acestora a crescut cu 123%. In plus, plata cu cardul a crescut cu 50% fata de o perioada normala.

ARMO: Romanii au cumparat de...
Citeste si: ARMO: Romanii au cumparat de Black Friday cu 30% mai mult fata de 2017

Libris.ro, 442 de carti intr-o singura comanda

Libris.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de carte din Romania, a inregistrat de Black Friday 2018 vanzari de 1,6 milioane de lei. Pentru al doilea an, in topul vanzarilor s-a aflat un autor roman – Petronela Rotar.

Valoarea cumulata a reducerilor oferite de Libris.ro de Black Friday 2018 a fost de peste 500 de mii de lei. Discounturile de pana la 97% au fost oferite la 85% din titlurile disponibile pe Libris.ro, incluzand aici si muzica, jocuri si produse complementare cititului. Ca si anul trecut, cel mai mare segment de clienti a fost reprezentat de femei. Astfel, 75% dintre persoanele care au ajuns pe site pe 16 noiembrie au fost femei, iar cele mai multe comenzi (70%) au fost facute de segmentul de varsta 25-44 de ani.

67% din traficul total a avut ca sursa dispozitivele mobile, de unde s-au facut de altfel si cele mai multe comenzi (52%), in crestere fata de anul precedent, cand 40% din comenzi au venit de pe dispozitive mobile.

Media valorii per comanda a crescut cu 20%. Cea mai mare comanda a fost facuta din Slatina, judetul Olt, si a insemnat 442 de carti, in valoare de 4.011 lei. Cea de-a doua comanda ca marime a fost plasata din Bucuresti si contine 245 de produse (carti, dar si CD-uri), iar top 3 se incheie cu o comanda de 230 de produse plasata din Campina, judetul Prahova. Per total, cele mai multe comenzi s-au facut din Bucuresti, Capitala fiind urmata de Cluj, Iasi, Timis si Brasov.

Diaconu, theStartups.eu:...
Citeste si: Diaconu, theStartups.eu: Ce lipseste companiilor online romanesti

FashionDays.ro, cel mai mare Black Friday din istoria companiei

Cel mai mare eveniment de sale al anului, Black Friday, s-a incheiat la Fashion Days cu cifre-record. Pasionatii de fashion au plasat peste 110.000 de comenzi, in valoare totala de peste 44 de milioane de lei. Este o crestere-record, de 44% fata de 2017. Practic, in cele 30 de ore au fost efectuate, in medie, 61 de comenzi pe minut si au fost comandate peste 290.000 de produse.

„Startul Black Friday, din seara zilei de 15 noiembrie, a fost unul spectaculos. Am inregistrat nu mai putin de 150.000 de vizitatori doar in prima ora, dintre care 100.000 prin aplicatia Fashion Days. Spre deosebire de alti ani, clientii nostri au cautat produse mai scumpe, astfel ca valoarea medie a comenzilor din acest interval a fost de peste 400 de lei, mai mare fata de editia de anul trecut”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Varful de accesari a fost de 52.000 de persoane simultan, dintre care 36.000 in aplicatie, si a fost inregistrat la ora 19:40. Traficul a depasit nivelul editiei din 2017 inca de la ora 13:00. In total, in timpul cele 30 de ore de Black Friday, platforma Fashion Days a fost accesata de peste 1,1 milioane de persoane, cu aproape 50% mai multe fata de editia anterioara.

Cel mai mare Black Friday la Fashion Days

Peste 1,5 milioane de articole vestimentare au fost prezente in oferta Fashion Days la aceasta editie de Black Friday. Cum era de asteptat, majoritatea cautarilor, doua din trei, a fost efectuata de catre femei, care si-au dorit cel mai mult cizme si geci. Barbatii au preferat incaltamintea sport, ghetele si gecile.

Elefant.ro: cele mai cautate produse, cosmeticele si ceasurile

Cele mai cautate produse de Black Friday pe elefant.ro au fost in acest an cosmeticele, ceasurile si parfumurile, cele trei categorii inregistrand recorduri absolute de trafic. Cele mai cautate expresii au fost ”fond de ten”, “Fosil”, “ceasuri”, “ruj”, “puzzle”.

Totusi, in topul celor mai vandute produse au ramas cartile. Astfel, pe primele locuri in topul vanzarilor, in functie de numarul de produse comandate, sunt titlurile „Eu si totusi alta”, „Strainul de langa mine”, „12 reguli de viata” si „Homo Deus”. Pe locul al cincilea se regaseste un produs cosmetic, mai exact o paleta de farduri pentru ochi.

“Editia din acest an a Black Friday a fost un succes pentru elefant.ro. Decizia de a incepe mai devreme decat anul trecut ne-a ajutat sa avem in final peste 35% crestere la numarul de produse vandute si peste 25% la veniturile totale generate”, explica Adrian Dinu, Director Comercial la elefant.ro.
Dintre toate categoriile, cartile au avut o crestere spectaculoasa in vanzari, fiind comandate cu aproximativ 50% mai mult decat in 2017 in aceeasi campanie.

Pe elefant.ro in acest an au fost depasite si cateva recorduri: s-au vandut peste 200.000 de carti in doar cateva zile si peste 100.000 de parfumuri si produse cosmetice.

Profilul traditional al clientului elefant.ro a fost si cu aceasta ocazie cel obisnuit: 65% dintre venituri au fost generate de femei si 35% de barbati. Femeile au cumparat in proportie de 38% cosmetice, 26% parfumuri si 25% ceasuri. Barbatii au cumparat in proportie de 42% cosmetice, 32% ceasuri si 20% carte. Cosurile de cumparaturi au inclus de cele mai multe ori produse din diferite categorii.

F64.ro: Cea mai mare comanda a fost de peste 70.000 de lei

F64, cel mai mare retailer de echipamente si accesorii foto & video din Romania, a inregistrat vanzari de 8,9 milioane lei in weekend-ul de Black Friday. Valoarea record a cosului de cumparaturi a fost de 70.168 lei.

Clientii F64 au plasat in acest an peste 6.500 de comenzi, cu aproximativ 3% mai multe decat in 2017. Produsele vedeta de anul acesta au fost camerele de actiune, aparatele mirrorless si accesoriile video.

„Campania de Black Friday a decurs bine atat din punct de vedere al volumului vanzarilor, cat si pe partea de noi clienti. Cresterea de 3% comparativ cu editia trecuta a atins asteptarile noastre din acest an.

Am avut o crestere foarte mare pe categoria camere de actiune (+94%), iar cresterea volumului de vanzari a fost sustinuta de interesul mai mare al clientilor manifestat pe intreaga perioada a week-end-ului”, declara Marian Alecsiu, CEO si cofondator F64.

Varful de audienta atins pe site-ul www.f64.ro in acest an a fost de 3.000 de utilizatori activi simultan. Per total, site-ul retailerului a fost vizitat de mai multi utilizatori de pe dispozitivele mobile, raportul fiind de 51,5% la 48,5%, in favoarea platformelor mobile.

Cea mai mare comanda a fost de peste 70.000 de lei

In ceea ce priveste valorile record, F64 a semnalat plasarea unei comenzi in valoare de 70.168 lei. Recordul raportat la un singur produs este suma achitata de un client pentru un aparat foto Nikon D5, care a fost achizitionat la pretul de 24.999 lei.

In ceea ce priveste plata comenzilor, numerarul a fost si in acest an favoritul clientilor, cu 56% din pondere. 32% dintre clienti au ales sa achite cu cardul, iar restul de 12% au preferat alte metode de plata.