Bucurestenii cumpara, la editia din acest an a Black Friday, cu 30% mai mult fata de restul tarii, iar valoarea medie a comenzilor inregistrate pe platforma evoMag s-a dublat, de la an la an, pana la aproape 1.000 de lei, arata datele provizorii publicate, de retailerul online.

Potrivit sursei citate, peste jumatate din totalul comenzilor plasate de Black Friday 2019 provine din Bucuresti, urmat, la mare distanta, de Cluj-Napoca, Timisoara si Brasov.

Pana in prezent, in runda a treia de "Black Friday" demarata de evoMag, 30% din stoc a fost deja epuizat, iar 10.000 de produse au fost deja procesate, urmand sa ajunga la clienti in urmatoarele 48 de ore.

Cel mai bine s-au vandut laptopurile si televizoarele, iar, de la inceputul campaniei de Black Friday, cea mai mare comanda inregistrata de evoMag a fost in valoare de 71.000 de lei, o companie din Bucuresti cumparand 570 de blendere. Pe locul al doilea ca valoare se afla comanda in valoare de 65.000 de lei, plasata de un liceu teoretic din Capitala, care a cumparat 30 de calculatoare.

evoMAG a demarat, vineri, imediat dupa miezul noptii, a treia runda de reduceri de Black Friday, si cea mai importanta. Oferta va fi activa timp de trei zile, in perioada 15-17 noiembrie, in limita stocului disponibil, iar reducerile vor fi de pana la 86% la aproape toate categoriile de produse existente pe platforma.

Produsele cumparate de la evoMag pot fi platite, in aceasta perioada, in 40 de rate fara dobanda prin cardul de credit BRD, in 18 rate fara dobanda prin cardul Star de la Banca Transilvania, in 18 rate fara dobanda prin cardul Euroline, in 11 rate fara dobanda prin cardul de credit de la ING, in 10 rate fara dobanda cu cardul Cetelem, in 8 rate fara dobanda prin Card Avantaj.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online comercializeaza peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala, sport & fitness, asigurari si produse destinate nou-nascutilor.

Platforma online a retailerului este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar mai mult de 80% dintre clienti ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie romaneasca de familie, fondata in anul 2005, de catre Mihai Patrascu, care ocupa, in continuare, pozitia de director general.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday