Cum arată cifrele 2Performant înainte de intrarea pe piața AeRo a BVB

Compania de marketing afiliat 2Performant, ale cărei acțiuni urmează să intre la tranzacționare pe piața AeRo a BVB anul acesta, raportează o creștere a cifrei de afaceri în primul semestru al anului 2020 în creștere cu 37,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la peste 9 milioane de lei.

Totodată, pe fondul creșterilor importante de trafic, compania a generat în această perioadă vânzări pentru clienții săi cu 54,1% mai mari, în valoare de peste 27 milioane de euro (TVA inclus). În plus, compania a anunțat la începutul lunii iulie intenția de listare pe piața AeRo a Bursei de Valori București, în a doua jumătate a anului 2020, conform unui comunicat de presă.

Vino alături de noi la ecomTEAM 2020 pentru a afla ultimele trenduri din e-commerce. Înscrie-te AICI.

În primul trimestru din 2020, compania raportează o cifră de afaceri în creștere cu 26,8% față de anul trecut, ajungând la 4,2 milioane de lei, în timp ce în trimestrul al doilea creșterea este de 48%, ajungând la peste 5 milioane de lei. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, indicele EBITDA a crescut în semestrul 1 cu 129%.

Prin tehnologia de afiliere și influencer marketing, așa cum este platforma construită de 2Performant, business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri pentru a-și crește vânzările, într-un sistem în care plățile se fac numai pe baza performanței, în acest caz a vânzărilor generate. 2Performant înregistrează o medie lunară de 5 milioane de click-uri, iar creșterile însemnate de trafic din prima jumătate a anului au însemnat și vânzări mai mari generate prin intermediul platformei pentru magazinele online: acestea au crescut cu 54,1%, atingând valoarea de peste 27 milioane de euro (TVA inclus), conform precizărilor făcute de reprezentanții companiei.

„Rezultatele înregistrate în semestrul 1 din 2020, corelate cu feedback-ul foarte bun pe care l-am primit atunci când ne-am anunțat intenția de listare la Bursă ne confirmă faptul că oportunitățile pe piață sunt semnificative pentru compania noastră, iar asta ne permite să continuăm strategia de dezvoltare a business-ului. Avem o creștere a cifrei de afaceri pe prima jumătate a acestui an cu 37%, păstrând costurile operaționale ale companiei cu puțin peste nivelul anului precedent. În același timp am continuat politica ultimilor ani de investiții în tehnologia proprie, dublate de consolidarea relațiilor dintre utilizatorii noștri, dar și extinderea capacității de client service și support. Rezultatele ne arată că suntem într-o zonă de eficiență și scalabilitate, ceea ce este specific unei companii de tehnologie. Focusul nostru în acest moment este să investim cât mai mult în dezvoltarea business-ului, atât din resurse interne, cât și externe, mai ales că ne așteptăm la o evoluție importantă a industriei în următorii ani și vrem să fim pregătiți, ca și până acum, să captăm cât mai bine această creștere”, spune Bogdan Aron, CFO & Partener 2Performant.
Vino alături de noi la ecomTEAM 2020 pentru a afla ultimele trenduri din e-commerce. Înscrie-te AICI.

Câte tranzacții au fost generate în prima jumătate a anului 2020

În prima jumătate a anului 2020, au fost generate pentru magazinele din rețeaua 2Performant 487.075 de tranzacții, în valoare de peste 27 milioane de euro (TVA inclus), ceea ce reprezintă o creștere de 54,1%. În paralel, și către afiliații implicați în campanii cu branduri prin intermediul platformei, comisioanele generate au înregistrat creșteri de 38,1% și au ajuns la peste 2 milioane de euro.

Totodată, de la începutul anului și până acum au fost înregistrate în platformă peste 26,7 milioane de clickuri. În ultimele trei luni, pentru fiecare euro investit în marketing afiliat, clienții 2Performant au avut vânzări în valoare de peste 15 euro.

Totodată, costul plătit de clienți pentru fiecare vânzare generată prin platforma 2Performant este de 3,4 euro. În top 10 advertiseri din platformă în prima jumătate a anului după valoarea comisioanelor generate se află elefant.ro, libris.ro, kitunghii.ro, dyfashion.ro, answear.ro, nichiduta.ro, depurtat.ro, ookee.ro, hervis.ro, carturesti.ro.

Citeste si:
Norofert crește cu peste 20% în prima zi pe Bursa de Valori București
Norofert crește cu peste 20%...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Vino alături de noi la ecomTEAM 2020 pentru a afla ultimele trenduri din e-commerce. Înscrie-te AICI.

Portofoliul 2Performant include branduri mari precum Decathlon, Vivre, Orange, iHunt, iar acestora li s-au alăturat în 2020 epantofi.ro (prezent în platformă printr-un parteneriat internațional cu Tradedoubler din Polonia), depurtat.bg, yves-rocher.ro, DrMax.ro, floridelux.ro, sabion.ro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri