Tazz by eMAG începe să livreze și articole sportive: cum arată noul parteneriat

Tazz by eMAG încheie un parteneriat cu retailerul de sport Decathlon, în urma căruia clienții pot comanda articolele sportive din aplicație. Produsele sunt disponibile în București, Cluj, Timișoara, Brașov și Iași, iar oferta va fi extinsă și în alte orașe.

„Ne dorim să putem oferi utilizatorilor platformei Tazz by eMAG tot ce au nevoie, în maximum o oră, de la mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă, iar parteneriatul cu Decathlon ne permite să le aducem, în premieră pe piață, articole sportive, completându-ne astfel oferta existentă”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

Fii alături de noi la ecomTEAM 2020 pentru a afla ultimele trenduri din e-commerce. Te poți înscrie gratuit în platformă AICI, unde ți-am pregătit workshop-uri, prezentări și paneluri de discuții susținute de specialiștii din piață.

În ultimele luni, odată cu creșterea nevoii oamenilor de a comanda acasă, oferta Tazz by eMAG a continuat să se extindă, astfel că astăzi acoperă o gamă de produse, de la livrare de mâncare, business-ul său inițial, la produsele vândute în showroom-urile eMAG, articole de băcănie, produse de înfrumusețare sau hrană pentru animale.

„ Suntem conștienți că trăim vremuri în care totul se mișcă rapid în jurul nostru și timpul este o resursă extrem de prețioasă. Clienții se pot bucura de o experiență sportivă în cel mai scurt timp posibil", a spus Jean Francois Mace, CEO Decathlon România.

În aceste moment, aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste o mie de restaurante, printre care McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Parteneriatul cu Decathlon vine în prelungirea celor existente cu retaileri precum Mega Image, Sensiblu și Dr.Max, dm (drogerie markt).


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri