În data de 2 noiembrie a avut loc a 15-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment de E-Commerce din România și Europa de Sud-Est, unde s-au decernat premiile pentru cele mai bune magazine online.

În cadrul categoriei Fashion a GPeC, una extrem de disputată de 11 platforme, câștigători au fost desemnați cei de la www.DyFashion.ro, o platformă online românească.

Aceștia au fost auditați conform cu 200 de criterii pe parcursul a 6 luni de zile, urmărindu-se constant evoluția lor și primind în mod regulat feedback cu privire la implementarea celor sugerate. Aceste criterii de evaluare au variat de la elemente de design, funcționalitate, ușurința navigării pe site, social media, până la standarde de securitate pentru utilizatori și respectarea legislației și bunelor practici din domeniu.

Am stat de vorbă cu Dragoș Aipu, CEO DyFashion, care ne-a detaliat ce a dus la câștigarea acestui premiu și cum procesul de acordare va influența clienții platformei pe viitor:

● Ce impact au avut procesul de auditare și modificările efectuate asupra experienței utilizatorilor platformei?

Unul dintre cele mai importante lucruri pentru noi a fost întotdeauna să oferim o experiență cât mai ușoară și plăcută utilizatorilor noștri. Ceea ce ne-au mărturisit mai mulți clienți este că se simt, în măsura în care se poate, ca la un magazin real, cu un coș de cumpărături în mână. Suntem foarte mândri că am reușit să creăm acest sentiment în percepția clienților noștri. Asta pentru că încercăm să nu fim insistenți în a convinge clienții să-și finalizeze comanda, ci îi lăsăm să navigheze natural cât vor prin magazin, să se simtă liberi să aleagă ce vor ei, când vor ei,

● În contextul în care tot mai multă lume încurajează achizițiile de la producători locali, ce face compania voastră în acest sens? Cum vedeți pe mai departe colaborarea cu producătorii locali?

Ne respectăm foarte mult furnizorii, producătorii cu care colaborăm foarte strâns, mai ales că peste 90% dintre aceștia sunt români, un element care ne deosebește pe piața de profil.

Suntem convinși că colaborarea cu producătorii români a fost și este cheia succesului nostru și dorim să continuăm pe această cale. De când am început acest business, ne-am dorit să devenim o platformă multi-brand unde să adunăm cele mai populare branduri românești. Mai mult, clientele noastre pun mult accent pe calitatea produselor românești.

Credem că am ajuns unde ne-am dorit, însă, cum am mai spus, dorim să extindem aceste colaborări și să cooptăm cât mai mulți astfel de producători. Să devenim platforma de referință pentru aceștia, unde să-și dorească să fie prezenți și să ne putem ajuta reciproc în acest sens, pentru că asta urmărim să cultivăm cu ei, relații win-win.

● Cum țineți legătura cu producătorii cu care colaborați (în acest context)?

Preferăm să ținem legătura cât mai direct, folosind toate mijloacele de comunicare. Ne adaptăm modului în care putem comunica cel mai eficient cu fiecare și folosim toată gama de tehnologii. După cum spuneam, reușitele noastre li se datorează și lor, de aceea încercăm să avem o relație foarte apropiată cu aceștia, ne considerăm prieteni și putem vorbi oricând și orice.

De aceea discutăm în dese rânduri cu o bună parte dintre ei și încercăm să-i ajutăm cu sfaturi direct din piață, privind producția, privind croiul, modelele, astfel încât hainele produse de ei să se poată vinde cât mai mult și cât mai eficient.

Din păcate, pandemia a creat foarte multă confuzie și în cadrul furnizorilor români, astfel încât ei nu mai știu ce să conceapă pentru a se potrivi acestor vremuri. Majoritatea se pregătesc de vremuri grele, iar noi încercăm să-i ajutăm cât putem de mult. Chiar și în acest context al scăderii consumului, noi am sprijinit producătorii noștri români, comandând mai mult decât aveam efectiv nevoie de la ei, pentru a îi ajuta să susțină producția și să își plătească angajații. Până la urmă la asta se ajunge, la nevoia de a ajuta angajații și familiile lor, oamenii care își dau silința să muncească pentru a trece cât mai repede și cât mai bine peste aceste vremuri grele.

● În final, ce planuri de viitor aveți pe termen mediu / lung?

În primul rând, trecem prin un proces de rebranding pe care îl vom dezvălui în curând, pentru că am considerat că pentru a trece la nivelul următor și a marca evoluția platformei DyFashion este nevoie să ne reîmprospătăm imaginea. Mai mult, pe termen scurt și mediu dorim să ne diversificăm oferta și să cooptăm o gamă cât mai largă de branduri românești pe care să le sprijinim și comercializăm pe platforma noastră.

Mai mult, dorim să creștem flexibilitatea pe care o arătăm în relația cu clienții. Chiar dacă și acum livrarea și returul sunt gratuite, credem că putem realiza chiar mai multe în interacțiunea cu clienții noștri.

www.DyFashion.ro este un magazin online complex, fondat în 2012 de către Dragoș și Irina Aipu. Cu peste 20.000 de articole în stoc, 90% de producție românească, platforma înființată de ei a reușit să livreze până acum îmbrăcăminte la peste 200.000 de cliente din toată țara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri