În prima oră de Black Friday 2022 la eMAG, comenzile au depășit 222 de milioane de lei – peste nivelul din 2021, când în prima oră s-au dat comenzi de 190 de milioane. Ca urmare, cel mai probabil vom vedea, așa cum anunțau reprezentanții eMAG, cel mai mare Black Friday de până acum.

În prima oră de Black Friday 2022 la eMAG - adică între 7:20 și 8:20 - au fost comenzi de aproape 223 de milioane de lei, aproximativ 1.357 de lei per client. Au fost peste 180.000 de clienți și s-au vândut 695.000 de produse. 55% din comenzi au fost cu livrare la easybox – iar dacă se iau în calcul doar localitățile cu easybox-uri, 80% din comenzi.

Potrivit reprezentanților eMAG, ”undeva la dintre 30 și 40 % din toate vânzările de Black Friday sunt în prima oră”. Va fi cel mai mare Black Friday de până acum, în ciuda conjuncturii economice, mai afirmă ei – iar cifrele din prima oră par să confirme acest lucru.

Ce s-a comandat la eMAG în prima oră de Black Friday 2022

Din produsele surpriză aflate în oferta eMAG, s-au comandat 3 automobile, 377 de pachete turistice, 1.884 grame de aur, peste o tonă de carne de porc, 184 de vouchere TAROM pentru călătorii cu avionul și 147 de pachete de servicii medicale.

Multe alte produse s-au epuizat în prima oră – televizoare, laptopuri, parfumuri sau chiar detergent.

Urmărește aici LIVE TEXT eMAG Black Friday 2022

Maximul de vizitatori simultan a fost de 422.236 – în total fiind peste 2,4 milioane de vizite pe site-ul eMAG. Cele mai mari valori medii ale comenzilor s-au înregistrat în județul Cluj – aproape 700 de lei per client – urmat de Neamț și abia apoi de București.

Conform lui Tudor Manea, CEO eMAG, cei care și-au exprimat intenția de a cumpăra ceva de Black Friday ar putea cheltui, în medie, 2.500 de lei, adică cu 13% mai mult față de 2021.

Cât s-a comandat în prima oră de Black Friday la eMAG în anii trecuți

Câteva exemple: în 2021, în prima oră s-au dat comenzi de 190 de milioane de lei, dintr-o valoare totală de 609 milioane lei, cât a vândut eMAG de Black Friday anul trecut.

În 2020, la ora de începere de evenimentului peste 260.000 de clienți erau online în aplicația eMAG sau pe site. Doar în primele 10 minute de la startul Black Friday, s-au plasat atunci comenzi depășind 33 milioane lei. Unele produse la reducere s-au epuizat atunci în mai puțin de un minut: de pildă, în 36 secunde s-au comandat toate cele 1.000 de telefoane mobile Oppo A12 la promoție, în 39 de secunde, toate cele 500 de sticle de apă de toaletă Hugo Boss The Scent, iar în 40 de secunde, 500 de seturi de tigăi Tefal Ingenio Elegance.

Când vor fi livrate comenzile făcute la eMAG de Black Friday

”Așteptarea noastră este să avem vânzări de în jur de 639 de milioane de lei”, mai afirma CEO-ul eMAG. ”Ne dorim să terminăm livrarea produselor până pe 25 noiembrie, 40 de mii de livrări le vom face în ziua de vineri în easybox în în București”.

Merită deci reținut că și dacă ai prins ora de începere a Black Friday și ai apucat să dai comanda, există posibilitatea ca produsul să îți fie livrat abia peste două săptămâni, mai ales dacă e voluminos (nu încape în easybox) și dacă nu stai aproape de București, chiar dacă eMAG a implementat un sistem logistic extrem de performant și automatizat, estimat ca fiind mai avansat decât cel al Amazon.

Sursa foto: eMAG

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri