10 Martie 2023

Câte buchete de flori au comandat românii prin Glovo de Valentine's Day, Dragobete, 1 și 8 martie



Glovo a dat publicității numărul de flori și cadouri livrate cu ocazia Valentine’s Day (14 februarie), de Dragobete (24 februarie), de Mărțișor (1 martie) și de Ziua Internațională Femeii (8 martie).

Din analiza datelor de pe platforma Glovo, românii au dăruit cu 36% mai multe flori de Valentine’s Day față de aceeași zi a anului trecut, iar cele mai comandate flori au fost trandafirii și lalelele.

Mai mult, comenzile din categoria de beauty au crescut și ele cu 372% (comparativ cu anul trecut), iar categoria de cărți a cunoscut o evoluție de 68%.

Prin comparație, românii au ales să ofere mai multe flori de Valentine's Day față de Dragobete. Cu toate acestea, pe 24 februarie utilizatorii au comandat cu 28% mai multe flori față de anul trecut și au plasat de aproape două ori mai multe comenzi din categoria produselor de beauty.

Și cărțile au fost o alternativă potrivită pentru cadouri, întreaga categorie crescând cu 32% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Peste 10.000 de buchete de flori oferite doar de 1 și 8 martie

În luna femeii, românii au continuat să ofere flori și cadouri, iar prin comparație cu celelalte zile, nici 1 martie nu a fost mai prejos în ceea ce privește comenzile de cadouri.

Comenzile de produse din categoria de beauty au evoluat cu 32% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce comenzile de flori au crescut cu 22% față de anul trecut, românii oferind cu această ocazie peste 3.777 de buchete de flori.

De această dată, topului de flori preferate de români i se adaugă și zambilele, pe lângă trandafiri și lalele. În plus, de 1 martie, românii au comandat peste 2.300 de mărțișoare doar din supermarketurile Glovo Express.

Ziua de vârf a comenzilor de flori și alte cadouri a fost și anul acesta 8 martie - de Ziua Internațională a Femeii. Cu această ocazie, românii au comandat prin Glovo 6.371 de buchete și aranjamente florale, cu o treime mai mult față de anul trecut, iar categoria de beauty a cunoscut o cerere de două ori mai mare.



Citeste si