Black Friday 2025 la evomag: ce reduceri sunt și în ce perioadă se desfășoară

Sursǎ foto: shutterstock.com

Black Friday 2025 la evomag: ce reduceri sunt și în ce perioadă se desfășoară

Cuprins Articol:
Retailerul online românesc evomag organizează campania de Black Friday de anul acesta începând cu 24 octombrie. În cadrul campaniei, reducerile vor viza mai multe produse, precum electrocasnicele mari și mici, televizoare, telefoane, laptopuri sau trotinete electrice.

Exemple de produse la reducere de Black Friday 2025 la evomag

 Printre produsele cu prețuri reduse de Black Friday se află:

  • Samsung Galaxy A06 – reducere de 11%, preț final 399,99 lei;
  • Samsung Galaxy Buds FE R400 – reducere de 16%, preț final 269,99 lei;
  • TV QLED TCL – reducere de 15%, preț final 1.099 lei
  • Candy mașină de spălat rufe 10kg – reducere de 22%, preț final 1.199 lei;
  • Aspirator Karcher KWD 3 – reducere de 9%, preț final 299,99 lei;
  • Trotinetă electrică Etwow S2 Booster – reducere de 15%, preț final 1.999,99 lei;
  • Uscător de păr Dyson Supersonic HD07 Gift Edition – reducere de 13%, preț final 1.999,99 lei;
  • Cameră video de acțiune GoPro MAX 360 – reducere de 13%, preț final 1.299,99 lei;
  • Laptop Lenovo V15 – reducere de 7%, preț final 2.499 lei;
  • SSD Samsung 870 EVO 1TB – reducere de 13%, preț final 469,99 lei;
  • Mateko Purificator de aer MAP-KH-U3365-H33W – reducere de 70%, preț final 179,99 lei;
  • Perie electrică Revlon One Step Double Straight RVST2204E – reducere de 50%, preț final 99,99 lei.


    Black Friday 2025 la evomag se va desfășura în perioada 24 octombrie - 9 noiembrie, cu reduceri de până la 70%, anunță retailerul online.

Black Friday 2025 la evomag: 3 episoade de reduceri

Perioada de Black Friday a evomag va fi împărțită în 3 episoade de reduceri, fiecare incluzând și produse diferite ce vor fi disponibile la prețuri reduse. 

Retailerul evomag precizează că cele mai mari reduceri vor fi la electrocasnice mari și mici, televizoare, telefoane, laptopuri și trotinete electrice. 

Compania estimează o creștere de până la 15% a vânzărilor în ediția Black Friday 2025, pe fondul unei disponibilități crescute a produselor aflate în stoc propriu. Datorită noilor fluxuri operaționale, compania estimează că peste 90% dintre comenzi vor fi livrate în cel mult 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri.

„Black Friday rămâne cel mai important eveniment de shopping al anului, însă modul în care clienții se raportează la el s-a schimbat. Clienții sunt mult mai raționali – compară prețurile, verifică istoricul reducerilor și sunt mai atenți la întreaga experiență de cumpărare, nu numai la discount. Clienții așteaptă reduceri reale, livrări rapide și o experiență simplă, fără surprize.”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evomag.

Black Friday 2025:

O nouă investiție în zona logistică din partea evomag

Noul depozit, localizat în București, Sector 3, pe Drumul între Tarlale 160–174 (centrul Apollo), are o suprafață de 4.000 de metri pătrați și asigură o creștere de 50% a capacității de stocare. Spațiul a fost conceput pentru a susține o productivitate mai mare în toate etapele de lucru – recepție, depozitare, picking și livrare – și pentru a permite o extindere graduală, odată cu creșterea volumelor.

Cei 500.000 de euro investiți de evomag au fost direcționați către amenajarea spațiului, achiziția de echipamente moderne pentru manipularea mărfii – reach truck-uri, electrostivuitoare și sisteme de depozitare – precum și către platforma WMS Mantis, implementată de Senior Software, care oferă o vizibilitate completă asupra stocurilor și optimizează întregul flux operațional. Sistemul automatizează procesele-cheie și reduce timpii de prelucrare a comenzilor, asigurând o acuratețe mai mare în livrare.

Prin această extindere, evomag își consolidează capacitatea de a gestiona volume mari într-un timp scurt, o condiție esențială în perioadele de vârf precum Black Friday, dar și o investiție care susține obiectivele de creștere pe termen lung.

Cu peste 11.500 de lockere disponibile la nivel național, în parteneriat cu Sameday, Fan Courier și Cargus, evomag spune că asigură livrări rapide și flexibile, adițional opțiunii de livrare la adresă.

Această rețea extinsă, formată din lockerele easybox, FanBox și Ship & Go, le oferă clienților acces la cea mai mare acoperire națională în segmentul de livrare. În plus, în București, evomag oferă livrare ultrarapidă, în mai puțin de o oră, prin Glovo și Bringo, iar comenzile pot fi ridicate și din pick-up point-ul mutat în noul depozit de pe Drumul între Tarlale.

 

Black Friday 2025: Comerțul electronic din România urcă spre 3,5% din PIB și intră în Top 10 UE

Comerțul electronic din România este așteptat să atingă 3,5% din PIB în 2025, consolidându-și poziția în Top 10 state membre UE ca E-GDP, potrivit European E-Commerce Report 2025. România ocupă locul 9 la nivel european și locul 3 în Europa Centrală și de Est, după Polonia și Cehia.

Potrivit raportului pe 2025, comerțul online din România generează un impact economic extins, stimulând dezvoltarea serviciilor de curierat și poștă, a software-ului, publicității digitale și chiar a producției locale de bunuri. 

Provocări și oportunități pentru 2025:

  • Digitalizarea IMM-urilor – doar 12% dintre IMM-urile românești vând online, sub media europeană; este nevoie de programe dedicate.
  • Condiții echitabile de piață – comerțul extracomunitar pune presiune asupra retailerilor români; ARMO susține reforma Codului Vamal al UE și aplicarea principiului level playing field.
  • Tehnologii emergente – AI este deja folosită pentru conținut, suport clienți și prognoză de stocuri.
  • Logistică verde și sustenabilitate – oportunități de dezvoltare a rețelelor de lockere, flote electrice și integrarea mecanismelor SGR în comerțul online.

Personalizate pentru tine