Floriana Sandu, de profesie designer, a infiintat brandul de haine sustenabile GNANA Studio cu doar 1.400 euro. Banii au fost investiti in primele trei trei masini de cusut si o masa de croit. In urmatorii doi ani, brandul a ajuns la investitii totale de 14.000 euro pentru implementarea strategiei de marketing si constructia atelierului.
„Crescand organic, m-am concentrat pe educatie si pe sedimentarea unor valori, mai mult decat pe profit. Am petrecut un an pregatind o strategie, un mesaj bun, real si o imagine proprie. Investitia a fost recuperata din al treilea an de activitate”, spune Floriana Sandu.
Brandul este prezent doar in online, insa colaboreaza si cu platforme de moda sustenabila din intreaga lume, cum ar fi IVALO, Staiy, WolfandBadger sau OnFootPrint. GNANA a inceput cu un singur angajat, si anume Florina, iar de anul trecut echipa s-a marit cu inca doua persoane.
Toate hainele GNANA sunt create din materiale exclusiv naturale, 60% provenind din materiale care raman nevandute (deadstock), restul fiind tesute manual. Materialele sunt alese in baza unor principii bine stabilite, incepand cu capacitatea de reciclare. Printre principalele materiale folosite in fabricarea hainelor se numara canepa, inul, vascoza, lana reciclata sau bambusul.
De ce ai nevoie pentru a incepe aceasta afacere:
*NOTA: prezenta lista este orientativa si poate suferi in timp modificari de continut. Pentru acestea Wall-Street.ro declina orice responsabilitate.