3 / 6

Cat au investit pana acum companiile in training

Pe o piata estimata la 33 de milioane de euro pentru anul in curs, in crestere cu 30% fata de anul trecut, companiile au investit in programe de training in primele sase luni ale anului 15,6 mil. de euro potrivit reprezentantului CODECS.

Astfel, in prima jumatate a anului, cele mai active industrii au fost bankingul, telecomunicatiile si sectorul productiei industriale.

In opinia lui Andrei Gosu, clienti care investesc mult in oameni sunt de mai multe tipuri. Acestia fie activeaza intr-un domeniu hipercompetitiv unde competenta angajatului este un factor diferentiator in fata clientilor, cum este sectorul bancar-financiar, telecom sau farma, fie sunt companii care trec printr-un proces de schimbare major, cum este cazul domeniului energetic, fie sunt societati multinationale care au ca atribut al culturii de organizatie dezvoltarea continua a angajatilor.

Companii ca Vodafone Romania, Rompetrol, Metro Group International, ING Bank, Orange sau Credit Europe Bank sunt companii care au initiat sau continuat in aceste luni programe de pregatire si dezvoltare pe termen lung pentru echipele lor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri