2 / 4

Cei mai mari jucatori din piata de OTC-uri

Pe locul secund, dupa Sanofi, s-a situat GlaxoSmithKline (GSK), cu vanzari de 56 de milioane de lei (12,8 mil. euro), reprezentand un avans de 3% comparativ cu perioada similara a anului anterior.

A treia pozitie in clasamentul vanzarilor pe piata locala de OTC-uri a fost ocupata de Daiichi-Sankyo (prezenta in Romania prin Terapia Ranbaxy), cu vanzari de 53 milioane de lei (12,1 mil. euro), insemnand o crestere de 22% fata de ianuarie-mai 2011.

Clasamentul primelor 10 companii farmaceutice dupa vanzarile de OTC-uri din primele cinci luni ale lui 2012 a fost completat de Reckitt Benckiser (48 mil. lei/11 mil. euro), Biofarm (45 mil. lei/10,3 mil. euro), Novartis (39 mil. lei/8,9 mil. euro), Bayer Schering Pharma (30 mil. lei/6,9 mil. euro), Walmark (20 mil. lei/4,6 mil. euro), Labormed (18 mil. lei/4,1 mil. euro) si se incheie cu Berlin-Chemie Menarini (15 mil. lei/3,4 mil. euro).

Cele 10 companii din top au avut, cumulat, vanzari de 389 milioane de lei (89 mil. euro), toate inregistrand cresteri fata de ianuarie-mai 2011, cu exceptia Labormed.

Principalii jucatori pe piata de OTC-uri




Inapoi la articol

Setari Cookie-uri