6 / 7

Doua strategii posibile de crestere: diversificare si dezvoltare.

"La acest capitol (dezvoltarea pietei de training n.r.), teoria este simpla. Sunt doar doua strategii posibile de crestere: diversificare si dezvoltare. Provocarea incepe la executie. Ca in fiecare an, si in 2013 ne propunem sa ne diversificam portofoliul de servicii si sa atacam segmente noi de piata. Unele dintre ideile pe care le avem au success, alte nu. Dar absolut toate ideile pe care incercam sa le implementam au meritul de a ne energiza!", spune Andrei Gosu, director general Ascendis.

El a adaugat ca unul dintre pariurile Ascendis in 2013 este o noua linie de business complementara trainingului care-si propune sa ajute companiile in demersul lor continuu de motivare si loializare a angajatilor si de fidelizare a clientilor.

"Un alt pariu al nostru pentru anul viitor este un serviciu de evaluare si consiliere a liceenilor, cu scopul de a-i ajuta sa-si aleaga profesia cea mai compatibila", a adaugat Gosu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri