5 / 6

Iulia Nartea, director general UPS Romania

Companiile exportatoare, in special cele care produc bunuri pentru pietele din UE, sunt in continuare motorul de crestere pe piata locala.

Desi nu putem vorbi despre industrie in general, atat in Romania, cat si la nivel global, observam o serie de tendinte in afaceri care ne fac sa fim optimisti cu privire la anul 2013.

In primul rand, comertul va continua sa fie un motor pentru cresterea economica iar companiile, indiferent de dimensiuni, vor vedea oportunitati de extindere si de competitie la nivel global.

In al doilea rand, solutiile de just-in-time inventory management, folosirea internetului pentru comenzi de bunuri si modelele de business direct-to-consumer si made-to-order vor continua sa se dezvolte si vor necesita servicii fiabile de transport pentru a fi eficiente.

In cele din urma, externalizarea solutiilor din cadrul categoriei Supply Chain Management va continua, deoarece clientii considera din ce in ce mai mult gestionarea eficienta a lanturilor lor de aprovizionare ca fiind un avantaj strategic, mai degraba decat un centru de cost.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri