2 / 7

TNT Romania

Bogdan Dragotoiu, director de vanzari si marketing TNT Romania


2013 a fost pentru noi un an cu evenimente importante, precum inaugurarea unui nou hub international la Timisoara si lansarea serviciului livrare garantata, la nivel national. Printre tendintele pe care le remarcam este nivelul tot mai ridicat de exigenta al beneficiarilor de servicii de curierat – companii sau persoane fizice - in directia obtinerii unor solutii de calitate, personalizate.


2014 se prefigureaza a fi un an de consolidare a cresterii, in care procentul de crestere a PIB-ului real se va regasi cu siguranta, cu un multiplicator, in ritmul de crestere al industriei de curierat. Componentele B2B si B2C vor avea, fiecare, un impact si asteptam in continuare o crestere sustinuta a pietei de comert electronic. Este important ca, in zona comertului online, companiile romanesti au inceput sa isi extinda zona de vanzari si pe pietele vecine Romaniei, astfel incat parteneriatul cu un curier care poate sa asigure variante de livrare integrate, la nivel national si international, devine o componenta esentiala in dezvoltarea profitabila a vanzarilor acestor companii.


Provocarile cu care ne-am confruntat in 2013, legate de impactul cresterii costurilor combustibilului asupra costurilor operationale sau de fluctuatiile inca existente in zona Euro si in alte arii economice relevante, vor continua sa se manifeste, cu o mare probabilitate, si in 2014. Impactul negativ poate fi surmontat de catre companiile active in piata prin regandirea mix-ului logistic, in ideea alegerii alternativelor care sa asigure deplina transparenta atat in ceea ce priveste termenul si garantiile de livrare la timp, cat si in ceea ce priveste costurile.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri