6 / 7

Cargus

Gian Sharp, CEO Cargus


Anul 2013 nu a fost doar mai bun, dar a fost si un definitoriu in istoria companiei. Cargus a fost achizitionat de Abris Capital Partners si a efectuat investitii majore, astfel incat sa sustina cresterea companiei pe piata autohtona. Investitiile depasesc 4 milioane de euro si au ajutat Cargus sa isi imbunatateasca produsele existente, sa lanseze unele noi - Express BOX, sa isi extinda flotala 900 de vehicule, sa isi imbunatateasca infrastructura IT si sa devina un partener mai bun pentru sectorului de comert online.


Veniturile lui Cargus au crescut in conformitate cu investitiile, planurile si asteptarile noastre si estimez ca firma a obtinut in semestrul doi al anului 2013 o crestere de 40% in comparatie cu aceeasi perioada din 2012.


Am observat schimbari in comportamentul consumatorilor din Romania care au fost vizibile pe pietele occidentale de ceva timp. Clientul roman evolueaza si are asteptari mai mari pentru compania de curierat – livrarea a doua zi nu mai este suficienta. Toti jucatorii mari si medii fac asta, unii pentru mai putin, altii pentru mai mult. Directia pe care am ales-o este cea a serviciilor complete si inovative – mai multa transparenta pentru clientul normal, solutii integrate pentru clientii B2B, in special retailerii online si clientii lor.


2014 va fi un alt an de crestere pentru Cargus, in special datorita investitiilor facute anul acesta, dar si multumita unor produse noi si incitante pe care le pregatim. Ne asteptam ca aceste evolutii sa ne asigure o cresterea veniturilorde peste 20% in comparatie cu 2013.


Cred ca economia romaneasca va incepe sa aiba dinamism, avand in vedere experinta autoritatilor si a sectorului privat in a lucra intr-o perioada de recesiune. Pentru Cargus, vad oportunitati semnificative in sectorul comentului online si in vanzarile B2B. In 2014, economia va trece de la o stare de precautie la una deexpectativa si optimism.


Evolutia consumului va fi foarte importanta pentru Cargus. Migratia consumatorilor din offline catre online este un factor-cheie pe care il luam in considerare in 2014 pentru ca va influenta cel mai mult piata de curierat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri