1 / 11

Zara

Cu afaceri nete de peste 15,4 miliarde euro in 2016 si o retea de magazine in continua expansiune – in prezent are peste 2,200 de magazine la nivel global – Zara este leviathanul industriei de fashion. Compania isi datoreaza pozitia de lider de piata vitezei cu care isi desfasoara operatiunile.


“Procesul nostru de productie ne permite sa oferim magazinelor articole noi de doua ori pe saptamana”, spune un reprezentant al companiei. Din fericire, compania este constienta ca pentru a atrage si a mentine o echipa care sa sustina operatiuni de o asemenea amploare necesita o remuneratie competitiva si o startegie de HR proactiva.


Pentru a-si proteja eficienta fortei de munca si a-si fortifica productia, Inditex, compania-mama a brandului Zara, detine o camera centrala de control, situata in A Coruna, in Spania, care functioneaza non-stop si unde o echipa de oameni urmareste in timp real fiecare magazin Zara, precum si centrele logistice si fabricile Inditex si previne sau administreaza orice problema care ar putea aparea.


Pe langa concentrarea in eliminarea tututor obstacolelor cu care se confrunta forta de munca, profiturile in scadere ale companiei (profitul maxim s-a inregistrat in urma cu patru ani) nu au influentat pachetele salariale, iar Zara a continuat sa le ofere angajatilor o remuneratie destul de buna.


Sursa foto: Viorel Dudau/Dreamtime

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri