2 / 11

Gucci

Performer de top in leadership si oportunitati de dezvoltare: Impactul unui lider motivational


Odata cu numirea lui Marco Bizzarri in pozitia de CEO, Gucci a experimentat o evolutie impresionanta datorita transparentei si deschiderii spre comunicare pe care aceastea le-a implementat.


In al patrulea trimestru, veniturile Gucci au crescut cu 21%, aproape dublu decat estimasera analistii. Aceste rezultate au fost dovada vie a reiventarii Gucci. “Odata cu noul CEO si noua viziune Gucci, cultura companiei s-a imbunatatit vizibil, iar motivatia la locul de munca a crescut fulminant”, spune un angajat. “Pentru a reinventa brandul Gucci, Marco Bizzari a fost nevoie sa reinventeze insasi compania si pentru a face acest lucru s-a concentrat asupra unui lucru, inainte de toate: comunicare clara, concisa si eficienta”.


“Trebuie sa comunicam foarte deschis pentru a fi siguri ca oamenii inteleg schimbarea. In moda, barierele tehnologice nu sunt foarte mari, comparativ cu alte industrii, prin urmare oamenii sunt cei care fac diferenta. A trebuit sa fiu sigur ca toti cei care lucrau pentru Gucci imbratisau aceasta schimbare”, spune CEO-ul Gucci, care s-a intalnit cu 4.000 de angajati ai brandului din lumea intreaga, la trei luni dupa ce s-a alaturat companiei.


Despre impactul strategiei asupra culturi organizationale, Bizzarri spune: “Principiul care ne ghideaza este: <<nu nu este o optiune>>. Adesea, reactia oamenilor cand incerci ceva nou este sa iti spuna ca nu e posibil. Pentru a reinvia un brand precum Gucci, aveam nevoie sa fim deschisi la toate propunerile, la fiecare etapa din proces”, spune acesta.


Dupa aproape o suta de ani de existenta, Gucci continua sa fie unul dintre cele mai influente branduri din industria de moda, cu afaceri de peste patru miliarde dolari in 2015.


Sursa foto: Bankoo/Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri