3 / 11

Gap Inc.

Performer de top in ceea ce priveste recompensele si beneficiile acordate angajatilor, Gap Inc. ofera unul dintre cele mai atractive pachete de compensatii din industrie. De cand s-a deschis, din 1969, retailerul american a incercat sa faca lucrurile diferit, mai ales in privinta practicilor de HR.


Pachetele de beneficii sunt destul de generoase in cadrul companiei americane, pe langa dorinta de a retine talentele si de a-si recompensa angajatii intr-o perioada in care retailerul se chinuie sa-si gaseasca locul in noul comert american. Intr-un efort de a elimina diferentele salariale de gen si competitia interna neproductiva, compania a lansat in 2014 o schema de remuneratie bazata pe performanta.


Compensatiile si recompensele sunt acum oferite in functie de performanta in business, in timp ce intalnirile informale lunare cu managerii sunt destinate a crea oportunitati pentru angajati de a invata atat din succes, cat si din esec. Un angajat Gap spune: “Gap este extrem de generos in privinta salariului, dar ofera de asemenea feedback si stimulente pentru performanta”.


Compania care detine brandurile Gap, Banana Republic si Old Navy, a inregistrat anul trecut vanzari de 15,8 miliarde dolari.


Sursa foto: Eric Broder Van Dyke/Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri