4 / 11

Calvin Klein

Un alt lider in privinta recompenselor si a beneficiilor, Calvin Klein e compania care-si ajuta angajatii sa se asigure financiar pe termen lung. Brandul, iconic pentru lenjeria si parfumurile sale, incearca sa aplice estetica exigenta a unuia dintre cei mai mari designeri ai industriei. Recent numitul director de creatie Raf Simons supravegheaza fiecare aspect al productiei creative. Aceasta ambitie este transpusa si in modul in care compania abordeaza securitatea financiara si bunastarea angajatilor sai.


Un performer de top in ceea ce priveste planurile de pensionare ale angajatilor sai, compania considera ca asociatii sai trebuie sa fie bine pozitionati din punct de vedere financiar – atat in timpul slujbei, cat si la pensie. Compania a atras de aseemenea laude si pentru cultura organizationala: “Cred ca CK se gandeste la bunastarea angajatilor sai, la balanta munca-viata personala, la nutritie, salarii si altele”, spune un manager.


Afirmatia companiei conform careia se angajează sa furnizeze un program competitiv de plati si pachete de beneficii a fost confirmata in datele sondajului, desi performanta sa in domeniul remuneratiei este descrisa mai degraba ca fiind buna decat exceptionala. In schimb, este clar ca indivizii care cauta o cariera pe termen lung, cu beneficiile si securitatile financiare ce decurg dintr-aceasta, pot lua in considerare o cariera la brandul momentului.


Brandul american infiintat in 1968 a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste opt miliarde de dolari.


Sursa foto: TonyV3112/Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri