4 / 9

Tuborg, Skol si Carlsberg

Catalin Ignat, vice-presedintele de marketing al URBB, este atasat de produsele pe care le “pastoreste” si crede ca cele mai importante realizari profesionale ale sale sunt ilustrate de intreaga activitate desfasurata in cadrul marelui producator de bere.

“Sunt de 11 ani angajat al URBB, iar in tot acest timp am fost martor al constructiei fabricii, practic al intregului business, iar la lansarea tuturor marcilor pe care le detinem in prezent portofoliu am participat activ”, spune Ignat.

Ignat considera ca nu exista o reteta de succes a acestei profesii, insa ca un brand manager trebuie sa cunoasca foarte bine marca, dar si piata, si sa construiasca o strategie de marketing care sa prevada si sa depaseasca eventualele obstacole.

“Un obstacol delicat ar putea fi momentul cand este necesara o intinerire a marcii, deoarece pe langa o performanta strategie de marketing este nevoie si de o investitie enorma, care trebuie aprobata de actionariat. Iar pentru a-l convinge sunt necesare argumente puternice si previzionari realiste ale rezultatelor investitiei”, este de parere directorul de marketing al URBB.

In opinia lui Ignat, stilul de management al unui brand de import difera de cel al unui brand autohton, mai ales in ceea ce priveste experienta in promovarea produsului pe alte piete.

“Desi ne raportam la aceeasi piata, cred ca discrepantele dintre managementul unei marci de bere romanesti privesc, in primul rand, libertatea de care dispune brand managerul. Este un soi de know how care insoteste marca din punctul de vedere al marketing-ului, dar care trebuie sa fie extrem de bine evaluat din perspectiva pietei locale”, precizeza Ignat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri