8 / 9

URSUS

Mugur Nicolae, Brand Manager URSUS, considera ca cea mai mare realizare profesionala a sa premiumizarea brand-ului URSUS, o schimbare dificil de operat in conditiile in care consumatorii romani sunt foarte sensibili in ceea ce priveste pretul berii.

“Este foarte firesc ca fiecare brand sa faca o calatorie, sa evolueze si sa ajunga pe o treapta superioara, asa cum s-a intamplat in cazul marcii URSUS”, explica Brand Managerul URSUS.

Mai mult, Nicolae crede ca cel mai mare obstacol pe care un il poate intampina un brand manager este implementarea proiectului de pe hartie, intrucat diferitele programe de marketing si de trade marketing, precum si proiectele de ATL devin foarte greu de pus in practica in piata, mai ales atunci cand sunt adresate unui target premium.

Ca fost Marketing Manager al unor marci de import, Nicolae considera ca brand managerul unei marci romanesti beneficiaza de o mai mare libertate de creatie si de miscare, ceea ce dinamizeaza intreaga activitate.

“Pe de alta parte, treaba pe un brand international presupune o disciplina riguroasa, precum si o responsabilitate mare, iar aici provocarea este atunci cand trebuie sa adaptezi brand-ul si comunicarea in functie de publicul-tinta din tara sa”, concluzioneaza Nicolae.






Inapoi la articol

Setari Cookie-uri