3 / 9

Metro Romania spune 'nu' FMCG-ului online

Reteaua germana de magazine de tip cash&carry Metro nu se arata interesata de potentialul pietei FMCG online, tipul sau de practicare a comertului fiind necompatibil cu mediul online. Metro practica o forma de comert en-gros, cu plata la ridicarea marfii, adresandu-se, in special, profesionistilor din diverse domenii precum HoReCa (hotel, restaurant si cafenea), comerciantilor si micilor intreprinzatori care deruleaza o afacere.

“Tipul de comert practicat de compania METRO Cash&Carry nu intra in categoria comertului online, METRO Cash&Carry fiind cunoscut, la nivel national si international, pentru sistemul de vanzari tip cash&carry adresat clientilor profesionisti - persoane juridice si persoane fizice autorizate, clientul cumparand, achitand si primind factura pe loc”, au declarat, pentru Wall-Street, oficialii companiei.

La nivel international, grupul Metro este prezent pe segmentul e-commerce-ului inca din 2000, cand a lansat, pentru Germania, un serviciu de cumparaturi online pe site-ul metro24.de. Cu o gama initiala de 2.500 de produse, care acoperea 95% din oferta totala, site-ul ofera posibilitatea clientilor Metro de a-si face cumparaturile online, pe baza cardului de cumparaturi detinut.

Mai mult, in China, filiala grupului german a incheiat, in acelasi an, un parteneriat strategic cu liderul portalurilor business-to-business pentru e-commerce, Sparkice.com, cu scopul de a-si optimiza operatiunile in regiune, infiintand o platforma de “e-procurare” a produselor incluse in oferta marelui retailer.

Tot in 2000, cel mai mare retailer din Germania a achizionat 51% din compania Primus Online, pentru a-si extinde afacerile din domeniul e-commerce-ului si pentru a contracara expansiunea celui mai mare retaieler american, Wal-Mart, in Europa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri