4 / 6

Remedio a batut moneda pe rebranduire

In 2007, lantul de farmacii Remedio, parte a grupului Newarch si Pharma Investment, a demarat un proiect amplu de rebranduire pentru cele 63 de unitati din portofoliu, investitie ce se ridica la 3 milioane de euro si care se va finaliza anul viitor. Totodata, compania fondata de familia Tudorache a investit peste 500.000 de euro in deschiderea a 10 farmacii noi in orasele Iasi, Galati, Braila, Vaslui si Zalau. Pana la sfarsitul anului 2009, planul de dezvoltare prevede cresterea numarului acestora de aproximativ patru ori.

"In 2007 ne-am axat pe integrarea si rebranduirea tuturor farmaciilor – Omnia, Montero si Remedio - sub aceleasi standarde astfel ca am investit semnificativ in servicii noi, amenajari dar si in personal. Toate aceste investitii isi vor face simtit efectul in perioada urmatoare. In unele cazuri am decis sa relocam sau sa inchidem farmacii pentru a consolida si contura o linie clara strategiei de afaceri stabilita. Anul acesta vom continua atat procesul de schimbare a imaginii farmaciilor din tara dar si extinderea retelei prin achizitii sau fuziuni", a declarat recent Amalia Georgescu (foto), directorul general al Remedio.

La inceputul lunii martie, anul acesta, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare a anuntat o invesitie de 15 milioane de euro in compania Pharma Investment BV care detine 50% din Remedio. Fondurile vor fi integrate si folosite in planul de extindere si dezvoltare a 500 de farmacii in Europa Centrala si de Est –Romania, Croatia, Ungaria si Macedonia. Investitia totala se ridica la 55 de milioane de euro.

Pana la finele lui 2008, compania are in plan deschiderea unei farmacii online, pe fondul sesizarii potentialului pietei de profil si a beneficiilor aduse de serviciile online in general.

Reprezentantii companiei considera ca, in urmatorii ani, majoritatea lanturilor de farmacii vor prelua acest tip de serviciu, in conditiile in care exista o categorie de clienti care prefera sa-si faca anumite cumparaturi pe Internet si sa plateasca prin card. “Sunt convinsa ca in urmatorii 2-3 ani tot mai multe companii, si nu numai din industria farmaceutica, vor pune la dispozitia clientilor sai acest serviciu”, a mai spus Georgescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri