5 / 6

Pierderi sporite pentru Centrofarm in 2007

Centrofarm, cel mai vechi lant de farmacii din Romania, a inregistrat, anul trecut, pierderi de 0,6 milioane de euro, in crestere cu 11% fata de rezultatele obtinute cu un an inainte, la o cifra de afaceri de aproximativ 18,7 milioane de euro, potrivit datelor emise de companie. Pe de alta parte, veniturile retailerului au sporit cu 75% fata de 2006, atingand valoarea de 22 de milioane de euro. Anul trecut, compania a raportat cheltuieli totale de 22,6 milioane de euro, cu 72% mai mari decat acum 2 ani.

In septembrie anul trecut Centrofarma a lansat, impreuna cu Banca Transilvania, un card cu dubla marca (co-branded), sub sigla Visa, care ofera utilizatorilor o reducere de 10% la toate produsele cosmetice si de 3% la medicamentele comercializate de lantul de farmacii.

Pe langa investitiile in programe de fidelizare a clientilor, la sfarsitul lui 2007, Centrofarm a investit 50.000 de euro intr-o farmacie online sub marca proprie. In prezent, farmacia online Centrofarm ofera o gama de 15.000 de produse (OTC-uri si dermocosmetice), insa aria de livrare acopera doar Capitala, existand planuri de extindere la nivel national in acest sens.

“Unul dintre obiectivele principale ale Centrofarm online este de a se extinde la nivel national, proiect care va incepe in luna martie. Din punctul de vedere al regiunilor sau oraselor, serviciul online se va adresa, in primul rand, oraselor din Romania unde exista deja o farmacie Centrofarm, precum Alba Iulia, Arad, Brasov etc si, ulterior, oraselor limitrofe acestora.

“Vrem ca pana la sfarsitul anului acesta, vanzarile farmaciei online sa ajunga la nivelul celor realizate de o farmacie clasica”, a declarat recent, pentru Wall-Street, Dorin Catana (foto), director general al Centrofarm.

Centrofarm Bucuresti are un capital social de 13,7 milioane lei (3,6 milioane de euro), divizat in 6,56 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,09 lei. Actionarul principal al companiei este Generalcom Bucuresti, care controleaza 74,06% din capitalul social. Fondul Proprietatea detine 17,34% din totalul actiunilor. Societatea are o valoare de piata de aproximativ 73,4 milioane de lei. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul CEOF.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri