3 / 4

Investitii de 45 milioane de euro pana in 2010

Pana in 2010, Casa Noastra si-a bugetat investitii de 45 milioane de euro, incluzand cele doua fabrici deja existente la Pielesti, langa Craiova, dar si investitiile intr-o noua fabrica, care ar urma sa dubleze capacitatea de productie din prezent. “Pana cum am investit mai putin decat jumatate (n.r – aproximativ 22 milioane de euro)”, spune Ionescu. In prezent, compania detine doua fabrici, una in care se produc ramele PVC pentru ferestre si usi cu o capacitate de 1.200 de ferestre/zi si inca o fabrica unde se produce geamul termoizolant, cu o capacitate de 2.200 de unitati/zi.

“Dorim sa ajungem la o capacitate de 3.000 de ferestre/zi si 4.500 de geamuri termoizolante/zi si sa fim prezenti in toate localitatile din tara de dimensiune semnificatica”, continua acesta. In momentul de fata, compania este prezenta in 38 de orase din tara, printre care Bucuresti, Brasov, Sibiu, Timisoara, Constanta, cu 82 de showroom-uri, urmand ca la sfarsitul anului sa detina nu mai putin de 95 de saloane de prezentare a produselor sale. “In principiu, suntem concentrati acum in jumatatea de sud a tarii”, completeaza vicepresedintele Casa Noastra.

Noua fabrica va avea doua linii de productie, pentru rame din PVC si geam termoizolant, urmand sa dubleze, practic, efectivul angajatilor. “In prezent avem 715 angajati, dupa ultimele calcule. Estimam ca la final de 2010 sa avem intre 1.500 si 1.700 de angajati in urma planului investitional din ultimii ani”.

Va include planul investitional si o extindere in afara tarii? In momentul de fata, compania se concentreaza pe productia locala, existand si exporturi in Uniunea Europeana, in tari ca Italia, Elvetia, Austria, insa “intr-un procent nesemnificativ”.

“In functie de evolutia pietei, nu excludem acest lucru”, incheie Ionescu, subliniand inca o data obiectivul principal al companiei, acela de a castiga un loc cat mai mare pe piata usilor si ferestrelor din PVC, o piata disputata intens de miile de producatori locali, insa insuficient de mediatizata in ultimii ani, dupa cum declara reprezentantul Casa Noastra.

Principalii competitori din piata sunt Gealan, Rehau, Far Est, Profine si Aplast.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri