4 / 5

Crestere de pana la 40% pentru Minimax Discount

Si segmentul de discount are de castigat de pe urma sarbatorilor de Paste, in conditiile in care operatorii de profil ofera unele dintre cele mai mici preturi pentru produsele uzuale.

“Pentru acest an, estimam o crestere a vanzarilor de Paste cu 35-40% fata de o perioada normala a anului. Preconizam ca incasarile de anul acesta se vor situa la nivelul celor de anul trecut”, a declarat, pentru Wall-Street, Catalin Bardas (foto), director de achizitii in cadrul lantului de magazine de tip discount Minimax Discount.

Printre cel mai bine vandute produse in aceasta perioada se numara alimentele de baza care constituie ingredientele pentru produsele specifice acestei perioade (faina, zahar, ulei, oua etc), condimentele si mirodeniile, cozonacii si produsele de patiserie, bauturile, dulciurile, in special cele cu forme specifice Pastelui (iepurasi, oua) si, desigur, carnea de miel.

De asemenea, se vand foarte bine pachetele-cadou care contin produse cosmetice, lumanarile si candelele, precum si articole electrocasnice, produse pentru gratar, confectiile, produsele pentru curatenie, a mai spus reprezentantul companiei.

In ceea ce priveste anul 2008, compania intentioneaza sa deschida 20 de magazine, inclusiv la Brasov, Buzau, Navodari, Ovidiu si Petrosani. Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele, care intr-un prim stadiu, mai include 13 filiale in: Arad, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Rasnov, Pucioasa, Slatina (doua), Targoviste si Urziceni. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri