2 / 6

Pierderi de 1,6 milioane de euro in 2007

Miza cea mai mare o reprezinta insa profitul companiei, la nivel de retea. In 2007, compania a inregistrat pierderi semnificative de peste 50% din veniturile realizate, datorate managementului deficitar si a costurilor administrative nepermis de ridicate.

“Anul trecut s-a incheiat foarte prost, cu 3 milioane de euro cifra de afaceri si pierderi de 1,6 milioane de euro. Daca te gandesti ca in 2006 compania era inca profitabila, iar intr-un an a devenit o companie cu pierderi, deja sunt niste semne de intrebare extraordinar de mari”, spune Stolz.

Aceasta sustine ca restaurantele Gregory’s si cafenelele Coffeeright raman in continuare profitabile, dar problema apartine insusi managementului defectuos, “altfel nu s-ar fi ajuns la o retea de noua magazine cu costuri atat de mari”. In prezent, profiturile companiei sunt mult mai mici decat costurile administrative ale retelei, ceea ce o determina pe Stolz fie sa dezvolte cat mai multe locatii Gregory’s, fie sa taie din costurile logistice, de audit sau de office. A ales ambele optiuni.

“Lucrurile au inceput sa mearga mult mai bine acum. Suntem in stadiul de a crea fundatia unei companii de la zero, de fapt de la negativ. Gregory’s a fost o companie independenta, nu a fost legata direct de lantul grec. Acum avem controale saptamanale, eu fiind si in calitate de presedinte a board-ului de directori, cu actionari din Grecia. Veniturile au crescut pana in prezent cu 17% fata de anul trecut”, enunta Stolz primele sale succese ca manager al lantului fast-food.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri