5 / 6

Criza de resursa umana pe o piata in formare

Gregory’s Romania are in prezent 150 de angajati in cele 9 locatii deja existente. Pana la sfarsitul anului curent, cifra va creste la aproximativ 200 de salariati, conform declaratiilor lui Stolz, insa fidelizarea acestora va fi intr-adevar una din provocarile managementului actual.

“Pentru cel putin urmatorii 2-3 ani sunt convinsa ca vom avea de a face cu o criza masiva de personal. La ora actuala, oamenii ne pleaca in Spania sau Italia”, enunta managerul, care reclama de asemenea problema furtului de bani de catre angajati, care diminueaza profitul companiei, la care se adauga migratia in strainatate.

Cu toate acestea, managerul spera la o evolutie pozitiva a pietei fortei de munca in Romania, a legislatiei curente si implicit a pietei fast-food in Romania, care se afla intr-un stadiu pe care America il cunoscuse cu zeci de ani in urma.

“Romanul nu este educat in privinta mancarii, dar are o capacitate de adaptabilitate fantastica. Cred ca in viitor accentual se va pune foarte mult pe calitate si ca fast-food-urile vor avea parte de o cadere graduala, iar concepte ca Gregory’s vor avea potential”, incheie Stolz, anticipand un viitor fresh al fast-food-ului romanesc.

In cadrul companiei-mame din Grecia, Gregory's are peste 1.500 de angajati, la care se adauga un centru de management solid, de unde este coordonata si activitatea filialelor sale din Romania si din Cipru. In Grecia, Gregory’s detine aproximativ 300 de locatii, iar in Cipru circa 200.

Compania Gregory’s este listata la bursa din Atena din anul 2000, an in care compania s-a extins si in Romania. Anul trecut, unul dintre actionari, Gregory's Micromeals, si-a redus participatia de la 44,7% la 23,1%. Compania elena Gregory's Mikrogeymata si-a majorat ponderea in capitalul social de la 5,5% la 27,1%. Principalii competitori ai lantului Gregory's Romania sunt Spring Time, Snack Attack, Bonjour si McDonald's.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri