3 / 6

Cel putin 3 locatii noi pe an, in cartiere si centre comerciale

Din acest an , planurile Gregory’s suna cam asa: cel putin 3 restaurante noi pe an, deocamdata in Bucuresti, urmand ca anul viitor sa apara si posibilitatea de francizare in afara Capitalei.

“In Bucuresti, vom deschide un restaurant in Ghencea, langa stadionul Steaua. Avem planuri de deschidere si in sistem de franciza, dar abia la anul, deocamdata nu suntem atat de puternici. Suntem inca in pierdere”, a declarat Stolz, care agreeaza patrunderea retelei si in mall-uri sau centre comerciale cu un aflux important de clienti.

O locatie Gregory’s inseamna, in medie, investitii de 120.000 de euro pe un spatiu de 60-70 metri patrati. Restaurantul din Ghencea va fi operational din iulie, intr-o cladire aflata momentan in constructie.

“Am mers pe centru, acum vor fi mall-urile si cartierele foarte circulate. Avem cateva propuneri in mall-uri existente sau care vor aparea in viitor: Cora Lujerului, Militari Shopping Center, mall-ul din Rahova care se afla in constructie”, afirma Stolz. De asemenea, se asteapta reinfiintarea locatiei din pasajul Universitatii, o zona foarte profitabila, imediat dupa terminarea lucrarilor de renovare.

Indiferent de locatie, managerul Gregory’s declara ca afacerea este in sine profitabila la nivel de locatie, “ceea ce inseamna ca acest concept merge bine si intr-o zona proasta”, ca de exemplu locatia North Center din Pipera, aflata la periferia unui sediu cu 300 de angajati ai unei companii care detine si o cantina in interiorul cladirii, cu preturi mai mici, dupa cum afirma aceasta.

Pentru Stolz, produsele fac diferenta si insusi conceptul de fresh food, promovat de Gregory’s. Compania se afla in plin proces de omogenizare a mix-ului de produse si stabilirea unor noi concepte si retete. “Vrem sa avem Gregory’s si Coffeeright la fel cum sunt in Grecia. Avem in Grecia un concept nou, care este inca in faza de testing: Turbo Chef, adica sandwich-uri incalzite la un cuptor special, dupa retete speciale”, spune managerul. Compania vrea sa abordeze si o sectiune de open-front, prin vanzarea sandwich-urilor reci cu termen de valabilitate de maxim sase ore, mergand in continuare pe conceptul de produse fresh.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri