4 / 6

Target 2008: dublarea cifei de afaceri, la 6 mil. de euro

Pentru 2008, Stolz si-a propus un obiectiv clar: dublarea cifrei de afaceri, de la 3 milioane de euro la 6 milioane de euro, estimare care include si veniturile generate de viitoarele locatii. Profitul mai are de asteptat. “Daca vom continua sa deschidem cel putin 3 locatii pe an, vom ajunge la profit abia in 2010-2011. Deja am taiat din costuri si vanzarile au inceput sa creasca”, apreciaza aceasta.

In prezent, afacerea este sustinuta financiar de compania-mama din Grecia, prin infuzie de capital, urmand a se investi masiv in noile locatii Gregory’s, in punerea la punct a unui sistem de franciza, dar si in remodernizarea spatiilor si introducerea unui sistem de supraveghere video.

Stolz nu exclude si posibilitatea de a investi intr-o noua unitate de productie, dat fiind ca Gregory’s nu mai detine in prezent o unitate de procesare a materiei prime pentru produsele sale, din cauza problemelor legate de inchirierea spatiului din fosta fabrica. Materia prima este importata din Grecia, compania negociand puternic cu furnizorii, pentru a obtine cele mai avantajoase costuri, avand in vedere scumpirile produselor alimentare din piata.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri