3 / 4

“2009 va aduce modificari greu de anticipat ale comportamentului de consum”

In opinia lui Razvan Serghiuta, piata locala a vinului este una emergenta, in care consumatorii nu si-au definit optiunile de consum.

“Au loc iesiri (migrari catre produse substituibile) precum si intrari de noi consumatori pe aceasta piata. Strict piata vinului cu denumire de origine controlata, imbuteliat, o estimam la 150 mil. euro. Aceasta piata este completata de vinurile din categoria celor cu indicatie geografica, de distilatele din vin si alte subproduse, ce completeaza valoarea anterior mentionata”, afirma Serghiuta.

Potrivit acestuia, tinand cont de coordonatele economice ale ultimilor ani, in decizia de cumparare a romanilor a primat calitatea vinului.

“Din punctul nostru de vedere, anul 2009 va aduce modificari greu de anticipat ale comportamentului de consum. Speram ca optiunile de consum sa nu conduca intr-acolo incat pretul sa fie hotarator, iar calitatea sa succeada pretului”, spune directorul Cotnari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri