4 / 5

Scad livrarile pe piata de automotive, dar avanseaza in industria farma

Cea mai mare realizare din primele trei luni ale anului este, in opinia sefului TNT, o crestere de 10% a numarului de clienti din portofoliu, in special cu companii mici si mijlocii. “Companiile de automotive, care aduceau circa 20%-25% din veniturile TNT, au inregistrat cele mai mari scaderi in 2009. Numarul de transporturi a ramas acelasi, insa greutatea medie de transport a scazut foarte mult. Un alt sector care a scazut vizibil este si cel de bunuri de larg consum”, mai spune Enache.

La polul opus se afla industria farma, unde volumul de transport a crescut. “Serviciul de Clinical expres, care se adreseaza industriei farma, este in continua crestere: transporturile de celule stem sau de probe biologice sunt foarte solicitate”, explica seful TNT.

TNT Romania este parte a concernului olandez TNT, care si-a deschis filiala din Romania in urma cu opt ani. Pe piata romaneasca, principalii concurenti sunt DHL si UPS.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri