2 / 5

Ce ramane in urma

La sfarsitul acestui an Tnuva Romania va implini doi ani de cand opereaza la capacitate integrala in Romania, ocupand in prezent pozitia secunda in topul celor mai importanti jucatori locali pe piata de profil.

“Dupa doi ani faptul ca Tnuva a ajuns numarul 3 in industria de profil din Romania si in fiecare categorie este numarul 2 sau 3, o consider o realizare. Am si delistat unele produse de pe piata si asta din cauza ca suntem aici pentru a propune produse. Daca nu incerci, nu reusesti. Insa majoritatea produselor pe care le-am lansat, avem in prezent un portofoliu de 50 de sortimente, au reusit”, afirma Sagit Tzur-Lahav.

Cum a ajuns Tnuva in aceasta pozitie? “Poti sa ai cea mai buna comunicare, cel mai bun ambalaj si cea mai buna prezenta la raft, dar daca nu livrezi calitate constanta, consumatorii te uita. Acest lucru admir la consumatorii romani, nu uita si nu iarta. Si dupa este foarte dificil sa te repozitionezi sau sa te relansezi. Cred ca orice abordare a consumatorului ar trebui sa fie foarte serioasa. A construi un brand puternic necesita multi ani, dar principala provocare este sa faci cunoscuta marca respectiva si sa-ti respecti promisiunile facute”, crede Tzur-Lahav.

Pentru acest an Tnuva va continua sa lanseze noi produse si sortimente, participand activ in sectorul promotiilor, ca parte a strategiei de business pe termen lung.

“Aceasta este regula jocului. Cred ca 2009 este anul promotiilor, intrucat pe de o parte vrem in continuare sa incurajam consumul, insa, pe de alta parte, oamenii sunt mai reticenti in privinta cumparaturilor, strang cureaua”, afirma oficialul Tnuva.

In ceea ce priveste promovarea, Tnuva Romania va utiliza toate canalele de comunicare. In prima jumatate a anului, cea mai mare parte a bugetului de promovare a fost directionat spre serviciile BTL, potrivit declaratiilor vicepresedintelui de marketing.
In ciuda contextului economic dificil, producatorul de lactate mizeaza si in 2009 pe o crestere de doua cifre, dupa ce, anul trecut, a raportat afaceri de 20 mil. euro.

In Romania, Tnuva este o companie locala, romaneasca, majoritatea celor aproximativ 550 de angajati fiind romani, iar materia prima principala este locala.

Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004 de catre Tnuva Israel in parteneriat cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.

Alaturi de Tnuva principalii jucatori din piata sunt Danone, Friesland&Napolact, Albalact si Lactalis, insumand o cota de piata de 65,2% in volum si 69,4% in valoare.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri