4 / 5

Adio cresteri in farma

Executivii A&D Pharma s-au ferit sa faca estimari cu privire la evolutia pietei farma pe intreg anul, declarand doar ca perspectivele, cel putin asa cum se arata in primele cinci luni (o crestere de 20% - n. red.), sunt optimiste. “Nu stim cu cat va creste piata per ansamblu, dar suntem siguri ca afacerile noastre vor avansa peste piata”, spune Popescu, concluzionand ca nu se asteapta prea curand la cresteri precum cele din anii trecuti.

Concret, pentru divizia Marketing & Sales, oficialii A&D Pharma prevad o marja de profit mai mare decat cea a activitatii de distributie, prin extinderea serviciilor de profil pentru produsele eliberate de baza de reteta, parteneriate cu noi furnizatori pe segmentul OTC-urilor (medicamente fara prescriptie medicala) de nisa si extinderea portofoliilor la nivel regional, cu accent pe produse non-farmaceutice.

In ceea ce priveste divizia de distributie clasica, managerii A&D Pharma se asteapta la o presiune mai mare asupra marjelor de profit, care vor compensate prin largirea portofoliului de produse si prin consolidarea pozitiei pe piata.

Sensiblu isi va imbunatati performantele, sustin acestia, prin extinderea noului model de farmacie, cresterea cifrei de afaceri si deschiderea de noi unitati.






Inapoi la articol

Setari Cookie-uri