3 / 5

Traficul din Militari Shopping, in crestere cu 30%

Multi retaileri considera week-end-ul ce tocmai s-a incheiat unul foarte important, fiind premergator inceperii scolii, considera Bogdan Dancau, director financiar si de operatiuni al Manhattan Real Estate Management, companie care asigura managementul operational al parcului Militari Shopping Center si membra a Atrium European Real Estate Limited. In ultimele zile, traficul inregistrat de Militari Shopping Center a crescut cu circa 30% fata de o perioada normala.

"Avem multe segmente influentate de inceperea scolii: magazine pentru copii pe diverse segmente de pret, libraria Mladinskan, hypermarketul Auchan si magazinul Daiso, pentru papetarie si orice pentru scoala. In plus, magazinele de sport Decathlon si Hervis au bilboard-uri (n.r: panouri publicitare) mari in oras cu «Back to school»", a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Dancau.

Si retailerul C&A are o componenta principala in acesta directie, printre brand-urile sale numarandu-se Clockhouse, Westbury si Your Sixth Sense. Pana in prezent, C&A a deschis un singur magazin in Bucuresti, acesta fiind in Militari Shopping Center.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri