2 / 4

Investitia in imobiliare, cea mai mare eroare

“Practic, o parte din banii adusi de acasa pentru investitiile din 2009 au fost obtinuti in urma vanzarii a 40 de apartamente in Popesti Leordeni, pe care am incasat circa 300.000 de euro, si a 14 apartamente in Bragadiru. Pana acum, cred ca am investit circa doua milioane de euro in imobiliare, bani pe care, din fericire, i-am recuperat destul de bine”, afirma actionarul majoritar al producatorului de materiale de constructii.

Daniel Guzu detine 70% din Duraziv, iar sotia sa, Irina, restul de 30%.

Portofoliul imobiliar pe care il detine familia Guzu in jurul Bucurestiului se va extinde pana la sfarsitul anului cu inca un bloc de 20 de apartamente, in Bragadiru.

De asemenea, cei doi oameni de afaceri detin mai multe hectare de pamant in apropierea Bucurestiului, pe care deocamdata nu au construit
nimic.

“A fost o greseala foarte mare ca m-am implicat in imobiliare, dar m-am lasat dus de val. E bine totusi ca imi pot recupera banii macar”, subliniaza Guzu.

Omul de afaceri mentioneaza ca isi va concentra afacerile din viitor pe productia fabricii din Popesti Leordeni.

“Vrem sa imbunatatim calitatea produselor, tinand cont ca abia anul acesta am inceput sa producem adezivi. De asemenea, vom aloca un buget de marketing mult mai mare in 2010, decat in 2009. Campania de publicitate va fi una integrata, care va targeta atat meciurile de fotbal, cat si online-ul sau posturile de televiziune. Vom investi masiv si in promovarea companiei la punctele de vanzare”, spune Guzu.

Brandul Duraziv este prezent deja in timpul meciurilor de fotbal din campionatul romanesc de fotbal, alaturi cel al altor producatori locali, cum ar fi Henkel sau AdePlast.

Vanzarile de adevizi ale companei au totalizat circa trei milioane de euro in 2009, restul cifrei de afaceri fiind generata de profilele metalice.

In acest an, adezivii pentru polistiren au reprezentat 70% din vanzarile de adezivi. Sectia de profile metalice are o capacitate de 1.000 de tone pe luna, iar in viitorul apropiat se preconizeaza o extindere a acestuia.

“Datorita cererii din piata am achizitionat o noua masina pentru fasiat tabla si inca o masina de profilat pentru armatura tamplariei PVC. Vom avea o capacitate de 1.500 de tone pe luna, cat sa fim pregatiti pentru viitor”, precizeaza Guzu.

Cele mai bune canale de vanzare pentru adezivi au fost in 2009 magazinele de profil si distribuitorii.

Compania isi propune pentru 2010 sa se extinda si in retele de magazine de tipul Do It Yourself (DIY).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri