3 / 4

Prima Casa si reabilitarea termica, solutii pentru redresarea pietei

Duraziv mizeaza in 2010 pe deblocarea fondurilor pentru progamul de reabilitare termica a cladirilor, care sa duca la revenirea pe crestere a pietei de adezivi.

“Noi nu am vandut direct catre firmele de constructii care se ocupa de termoizolarea blocurilor decat intr-unul sau doua cazuri, pentru ca cei din constructii nu stiu cand isi primesc banii de la autoritati. Nu vrem sa riscam”, spune Daniel Guzu.

Compania mai are de recuperat sub 100.000 de euro de la firmele care au achizitionat produse Duraziv, dar care se confrunta cu dificultati financiare din cauza conditiilor dure de creditare.

“Per ansamblu, cred ca vom reusi sa devenim profitabili in 2011, pentru ca pana acum nu am putut sa facem acest lucru din cauza sumelor investite. Ma astept ca si economia sa-si revina anul viitor pe crestere, avand in vedere ca alte state europene au revenit deja pe plus. Daca gripa porcina a ajuns la noi, ma astept sa ajunga si cresterea economica”, afirma Guzu.

Pe langa investitiile din zona materialelor de constructii, omul de afaceri a alocat peste sapte milioane de euro in productia de vin, in judetul Vrancea.

“Cu vinul ma aflu abia la inceput. Am reusit sa imbuteliez doua branduri, Casa Paciu si Setila, care se adreseaza clientilor din segmentul mediu si low. Vanzarea celor doua vinuri a inceput de circa o saptamana, in cadrul magazinelor mici de cartier”, spune Daniel Guzu, care doreste sa ajunga la o productie de un milion de sticle de vin pe an in perioada urmatoare.

Pe segmentul adezivilor, cei mai importanti competitori ai Duraziv sunt Henkel, AdePlast, Baumix si Baumit.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri