5 / 6

Sucurile nectar, segmentul cel mai afectat de criza economica in 2010

In 2009 activitatea Tymbark Maspex, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata bauturilor necarbonatate, a fost influentata in special de instabilitatea monedei euro, materia prima fiind achizitionata in principal din import.

Compania s-a axat in mod special pe promotiile in store, adresate atat consumatorului final, cat si distribuitorilor, transferand o parte din bugetele de marketing catre trade marketing.

“Nu putem spune ca au fost adoptate strategii speciale de eficientizare a costurilor din momentul in care situatia general economica s-a inrautatit. Masurile de siguranta ce privesc o cat mai buna monitorizare a costurilor sunt implementate in companie inca de la bun inceput. Suntem convinsi ca eficientizarea costurilor nu trebuie sa vizeze doar o anumita perioada ( pe termen scurt ), ci aceasta trebuie sa existe permanent”, afirma Krzysztof Grabowski (foto), presedinte CA Tymbark Maspex Romania.

La nivel de piata, reprezentantii Tymbark Maspex estimeaza o involutie in 2010, in special pentru segmentul de nectar, care va fi cel mai puternic afectat de recesiune. La nivel de companie, Tymbark Maspex preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 15% fata de anul 2009, cand aceasta a atins aproximativ de 240 mil. lei.

“Conditiile economice vor fi in continuare precare, repercusiunile resimtindu-se in orice sector economic”, conchide Grabowski.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri