1 / 7

Antim Iordache (Idea Bank)

  • Bancile sunt intr-un fel fortate sa inoveze. Nu cred ca o banca trebuie sa mai fie doar o simpla institutie, cu program 09:00 – 17:00. Bancile trebuie sa devina un fel de ‘Vodafone’ care sa poata incheia un contract de la distanta. Interactiunea video este un nou trend pe care bancile comerciale se vor concentra: clientul vrea sa puna intrebari bancherilor, insa fara a mai merge fizic la o banca
  • Am lansat acum doua luni un program prin intermediul caruia clientii pot contracta carduri de credit fara a avea niciun contact fizic cu banca. Estimam ca fiecare client care si-a luat astfel un card de credit a economisit 50 de minute, iar in total am ajuns sa ‘salvam’ un total de 4-5 zile pentru clientii nostri de la inceperea programului.
  • Noi vorbim despre clientii educati, dar ce facem cu incluziunea sociala? Ce facem cu oamenii care nu au folosit un card? Cu oamenii care nu folosesc internet banking-ul? Si atunci trebuie deschise mai multe portite: una este cea a internetului, care ne permite o camera cu lucruri care avanseaza si undeva in iulie vom vedea un proiect pilot de la o banca din top 5, in care se va semna totul digital, dar pe pot deschide si alte zone, de exemplu ATM-urile, care pot deveni un instrument inteligent, simplu, in care clientii sa poata accesa produse bancare, poate chiar si fara un card.
  • As vrea ca in viitor sa pot realiza plati folosindu-ma doar de numarul de telefon mobil al partenerului din tranzactie. Banca ar trebui sa stie IBAN-ul din spatele unui numar de telefon. As vrea de asemenea sa pot da “share” tranzactiei catre partenerul pentru care am facut plata.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri