6 / 7

Aurelia Costache (EY Romania)

  • "Digital-ul" in sine nu este un scop, ci trebuie sa ne uitam la cum se poate transforma acel 'customer journey' astfel incat clientul sa fie cat mai confortabil si sa ii fie cat mai usor sa foloseasca orice produs bancar.
  • Un studiu realizat de EY la inceputul acestui an in cele mai avansate sase tari din lume la nivel financiar, arata ca experienta utilizatorilor de produse ‘fintec’ (n.red de tehnologie financiara) este foarte mult legata de usurinta cu care acestia isi pot deschide un cont bancar, sau cu care parcurg experienta de cumparare.
  • Circa 3% din respondentii studiului nostru (utilizatori de fintech) folosesc internet only bank. Alti 19% folosesc o banca care nu au are internet banking, iar 78% au declarat ca folosesc o banca traditionala si internet banking. Nevoia de a interactiona, fie ca vorbim de interactiune directa sau video, va ramane in continuare.
  • In tarile din vest institutiile financiare infiinteaza laboratoare care sponsorizeaza companiile de fintec, pentru a se putea dezvolta mai rapid si pentru a veni cu idei inovatoare. Si bancile din Romania incep sa se indrepte catre acest trend.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri