2 / 7

Cristian Mustata (BCR)

  • Clientii bancilor nu sunt foarte interesati sa isi protejeze datele financiare, inclusiv cele de pe smartphone, iar institutiile bancare, companiile de securitate IT, dar si mass-media trebuie sa ajute la informarea si educarea acestora cu privire la securitatea datelor
  • In zona de mobile banking fraudele tintesc catre zero. Cele mai problematice cazuri in prezent sunt momentele cand clientii cad victime unor tentative de phishing, adica atunci cand le sunt solicitate informatii personale. Acestea sunt practic singurele momente cand clientii sunt vulnerabili. Ele sunt insa atenuate de banca care analizeaza tipologia tranzactiilor si blocheaza tranzactiile suspecte.
  • In cazul in care un client este victima unui atac de skimming, cardul acestuia fiind folosit pentru tranzactii neautorizate, BCR returneaza banii clientului. Despagubirea are loc in urma unor investigatii specifice in urma carora se dovedeste ca a fost vorba de un astfel de caz.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri