3 / 4

Importanta instruirii personalului

Pentru ca aceasta oportunitate sa se concretizeze, Generali Asigurari va investi in continuare in training-ul fortei de vanzari pentru a se asigura ca odata cu vanzarea politelor obligatorii de asigurare a locuintelor, cross-selling-ul va ajuta si la cresterea vanzarilor de pe segmentul asigurarilor facultative de locuinte.

“Generali este una dintre putinele companii din domeniu care nu a taiat din bugetele de training. Avem o echipa de peste 4.000 de consultanti, de aceea este firesc sa instruim personalul in directia promovarii asigurarilor facultative pentru locuinte, mai ales ca aceasta abordare este in conformitate cu politica noastra de educare si informare permanenta a publicului”, detaliaza Marin.

In acelasi timp, personalul de vanzari al Uniqa Asigurari este instruit in acest sens. “Compania incurajeaza si implementeaza in randul fortei de vanzare ideea de cross-selling”, a spus Ileana Horvath (foto).

Pe langa produsul de asigurare obligatorie a locuintei, Uniqa are si un produs de asigurare facultativa (Locuinta&Protectie) destinat asigurarilor de locuinta, care are trei acoperiri diferite intr-o singura polita. Se asigura astfel cladirea, bunurile si raspunderea civila fata de terti (vecini).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri