3 / 5

Principalele dificultati

Principala problema cu care asiguratorii s-au confruntat a fost legata de graba transpunerii in practica a proiectului, dupa cum au declarat acestia pentru Wall-Street.ro.

“A trebuit sa facem unele eforturi pentru a indeplini cerintele de interconectare dintre aplicatia noastra si a PAID-ului”, a spus reprezentantul Credit Europe Asigurari.

O alta dificultate, spune el a fost legata de cantitatea restransa de informatie si de modul de organizare al sistemului. “A trebuit sa ne ajustam intreaga infrastructura, sa comunicam frecvent cu canalele noastre de distributie si toate acestea intr-un timp relativ scurt si in conditiile restrictiilor mentionate mai sus. Dar, desigur, toate acestea sunt normale intr-un proces ce se deruleaza in mod rapid”, a spus Mesut Yetiskul (foto).

Mici dificultati a intampinat si Ardaf la emiterea politelor pentru asiguratii cetateni straini din cauza diferentelor de CNP si la necesitatea inspectiei de risc pentru blocuri de locuinte unde nu au fost niciodata probleme legate de inundatie. Si nu in ultimul rand, spun reprezentantii societatii, au trebuit combatute dificultatile legate de introducerea eronata a datelor asiguratilor fara posibilitatea de modificare in aplicatie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri