2 / 4

"Este o evolutie de care suntem multumiti"

Cu toate ca in trimestrul trei Orange Romania a inregistrat cel mai mare declin procentual din acest an, comparativ cu scaderile de 14,1% in primele trei luni din 2009 si 16,7% intre aprilie si iunie, in acest trimestru, veniturile Orange au fost mai mari decat cele obtinute in celelalte doua trimestre ale anului.

Astfel, daca la finalul lui martie operatorul avea venituri de 264 de milioane de euro (fata de 307 mil euro la 30 martie 2008), in iunie inregistra afaceri de 267 de milioane de euro (comparativ cu 321 mil euro in iunie anul trecut), la finalul lunii trecute compania avea venituri de 269 de milioane de euro (349 mil euro in septembrie 2008).

“Este o evolutie de care suntem multumiti avand in vedere adancirea crizei economice. In prezent analizam rezultatele companiei intr-un context diferit fata de anii precedenti si ne stabilim prioritatile luand in calcul mai multe scenarii privind evolutia situatiei economice”, a mai declarat pentru Wall-Street directorul executiv al operatorului.

Chiar daca veniturile au scazut, operatorul a inregistrat o crestere cu in jur de 340.000 de clienti comparativ cu 30 iunie 2009, ajungand astfel la 10.69 milioane de clienti, fata de 10,20 milioane de utilizatori in aceeasi perioada a anului trecut.

Cresterea cu 340.000 de utilizatori in T3, mai mult cu aproape 100.000 fata de cei 236.000 de utilizatori, care s-au adaugat bazei de clienti ai Orange in T2 are printre factorii principalii schimbarea completa a portofoliului de abonamente din septembrie, cea mai mare importanta modificare a ofertei companiei telecom din 2002 de la transformarea Dialog in Orange.

"Baza de clienti a urmat o evolutie ascendenta pe toate segmentele - prepay,servicii de voce pe baza de abonament si servicii de date, fapt care demonstreaza ca ofertele Orange lansate in acest trimestru au fost printre cele mai apreciate la nivelul pietei. Evolutia este conforma cu prioritatile de majorare a numarului de clienti prin oferte si initiative de crestere a valorii serviciilor, sustinute de lansarea francizelor si dezvoltarea canalului online” a declarat Thierry Millet.



Dintre clientii Orange, 2.23 mil de utilizatori folosesc si serviciile de internet mobil in banda larga, mai mult cu 95% fata de septembrie 2008.

De asemenea, in iunie, Orange a relansat magazinul online in care au fost investiti aproximativ 200.000 de euro, acesta inregistrand in iunie si iulie vanzari de 12 ori mai mari decat cele din perioada similara a anului trecut.

“Printre prioritatile perioadei urmatoare se numara continuarea atragerii de noi clienti prin intermediul unor oferte inovative si a unor initiative de crestere a valorii serviciilor. Vom continua proiectele in aceasta directie si suntem increzatori ca vom obtine rezultate pozitive pana la sfarsitul anului”, a mai spus Millet, care in urma cu o luna declara ca in 2009 s-a concentrat "mai mult ca niciodata asupra eficientizarii activitatii si a optimizarii costurilor"

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri