4 / 6

“Clientii calatoriilor de lux nu sunt turisti care nu se uita la bani”

Clientii care cumpara pachete de lux sunt persoane care pleaca de mai multe ori pe an din tara, turisti cu gusturi specifice si asteptari mari, care au calatorit in multe locuri si compara, asteptandu-se la servicii de top oriunde ar fi.

Sunt clienti care citesc reviste de specialitate, care sunt bine informati si isi doresc fie sa experimenteze noi destinatii, fie sa viziteze locatiile si serviciile recomandate si premiate international".

Sorin Vaduvoiu considera ca aceasta categorie de clienti se caracterizeaza prin faptul ca sunt foarte pretentiosi, sunt obisnuiti cu servicii deosebite si isi pun vacanta in mainile unui consultant de turism. In acelasi timp, isi planifica sejururile pana la cel mai mic detaliu, de la culoarea limuzinei de transfer, specialitatile culinare din restaurante, inaltimea valurilor dintr-o anumita zona/perioada, periodicitatea musonilor si pana la riscul de precipitatii.

Contrar unor asteptari eronate, clientii care cumpara produse de lux nu sunt clienti care nu se uita la bani. De cele mai multe ori ei sunt cei care negocieaza cel mai des un tarif sau un discount, sunt cei care verifica si compara oferte. Pana la urma, luxul este in mintea si ochiul turistului. Fiecare intelege luxul diferit, in functie de bugetul pe care-l avem la indemana, de experientele anterioare, de stilul de viata si de stilul de calatorie, de asteptari, de varsta, de statut social”, completeaza Cristian Francu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri